انجیر خشک صادراتی موجب ریزش موهای زائد می شود

انجیر تازه یا انجیر خشک صادراتی یک میان وعده مفید و قابل حمل درست می کند یا می توانید آنها را خرد کرده و به سالاد و ساندویچ اضافه کنید. آنها همچنین یک شیرین کننده طبیعی خوب در محصولات پخته شده مانند نان، کلوچه یا کلوچه درست می کنند.

گیاه انجیر خشک معمولی از خانواده توت است و به طور طبیعی در اکثر کشورهای مدیترانه ای رشد می کند. ممکن است تعجب کنید که بدانید “میوه” از نظر فنی یک میوه نیست در واقع مجموعه ای از گل ها و دانه های ریز درون یک ساقه پیازی است.

البته این بدان معنا نیست که انجیر خشک برای شما مفید نیست. آنها علاوه بر اینکه بدون چربی هستند، سرشار از مواد مغذی هستند که بدن شما برای سالم ماندن به آن نیاز دارد.

انجیر خشک حاوی کلسیم، مس، منیزیم، پتاسیم، فسفر و آهن و همچنین ویتامین های A، B6، C و K است. مانند همه میوه ها، فیبر نیز دارد. تنها عیب آن این است که شکر بسیار بالایی دارند به خصوص انجیر خشک خشک. انجیر خشک تازه و خشک هر دو خوشمزه هستند و حاوی مواد مغذی زیادی هستند. با این حال، تفاوت هایی وجود دارد.

تفاوت اصلی این است که انجیر خشک خشک از نظر قند و کالری بسیار بالاتر است، زیرا قند با خشک شدن میوه غلیظ می شود. با این حال، آنها فیبر و مواد معدنی بیشتری نسبت به انجیر خشک تازه دارند. از طرف دیگر انجیر خشک تازه کالری و قند کمتری دارد و ویتامین C و ویتامین A بیشتری را تامین می کند.

اغلب از انجیر خشک به عنوان یک غذای سالم یاد می شود، زیرا مواد مغذی را فراهم می کند، در حالی که هوس های شیرین را نیز ارضا می کند بنابراین احتمال کمتری وجود دارد که به سراغ غذاهایی با قند افزوده مانند کیک یا بیسکویت بروید. اما تصور می شود که آنها فواید سلامت خاصی نیز دارند.

انجیر خشک از دیرباز به عنوان یک درمان خانگی برای مشکلات گوارشی شناخته شده است. به ویژه انجیر خشک خشک منبع خوبی از فیبر است که به هضم غذا کمک می کند و ممکن است از یبوست و اسهال جلوگیری کند.

توصیه می شود روزانه حدود 30 گرم فیبر بخوریم، اما بسیاری از مردم فقط حدود 18 گرم در روز دریافت می کنند – بنابراین چند انجیر خشک خشک می تواند به افزایش مصرف روزانه شما کمک کند.

انجیر خشک همچنین سرشار از پری‌بیوتیک‌ها است که باکتری‌های سالمی را که در روده شما زندگی می‌کنند تغذیه می‌کند، بنابراین می‌تواند به سلامت روده شما نیز کمک کند.