انجیر گرمسار را به عنوان خوشبو کننده هوا استفاده کنید

به عبارت ساده، انجیر گرمسار از نظر فنی یک میوه نیست آنها گلهای معکوس هستند. درختان انجیر مانند سیب و هلو گل نمی دهند. گلهای آنها در داخل غلاف گلابی شکل شکوفا می شود که بعداً به میوه ای که ما می خوریم بالغ می شود.

سپس هر گل یک میوه تک دانه و پوسته سخت به نام آخن تولید می کند این همان چیزی است که به انجیر ترد می دهد و انجیر از چندین آکن تشکیل شده است. بنابراین وقتی یک انجیر می خوریم در واقع چندین میوه می خوریم.

زنبور ماده وارد انجیر نر می شود اتفاقاً انجیر نر را نمی خوریم تا تخم بگذارد. شکل انجیر نر به گونه ای است که تخم زنبور را می گذارد. بال‌ها و شاخ‌های زنبور ماده هنگام ورود به گذرگاه کوچک انجیر شکسته می‌شوند، بنابراین وقتی وارد می‌شود، راهی برای خروج وجود ندارد.

این به بچه زنبورها بستگی دارد که چرخه زندگی را ادامه دهند. زنبورهای نر بدون بال به دنیا می آیند، زیرا تنها هدف آنها جفت گیری با فرزندان ماده از نظر فنی خواهر آنها – و حفر تونلی از انجیر است. این فرزندان ماده هستند که سفر را انجام می دهند و گرده را با خود می آورند.

اگر یک زنبور انجیر به طور تصادفی به جای زنبور نر وارد یک انجیر ماده – همانهایی که ما می خوریم شود، در داخل آن جایی برای تولید مثل وجود ندارد. و نمی تواند فرار کند، زیرا بال ها و آنتن هایش شکسته است.

بنابراین زنبور در داخل می میرد، که مایه تاسف است اما ضروری است، زیرا این گونه گرده ها را به ما می رساند و میوه ای را که دوست داریم به ما می دهد.

نگران نباشید، این به این معنی نیست که ترد در انجیر یک لاشه زنبور است. انجیر از آنزیمی به نام فیسین برای تجزیه زنبور به پروتئین استفاده می کند، اگرچه همیشه کل اسکلت بیرونی را تجزیه نمی کند.

بنابراین، بله، از نظر فنی وقتی انجیر را گاز می‌زنید، در واقع زنبورهای انجیر را می‌خورید یا چیزی که زمانی زنبور انجیر بود اما حداقل می‌توانید با این واقعیت که آنها فوق‌العاده کوچک هستند، خود را تسلیت دهید. برخی از گیاهخواران ممکن است به همین دلیل ترجیح دهند از این میوه دوری کنند.