با خوردن بادام زمینی چینی سیستم ایمنی خود را قوی کنید

بادام زمینی چینی تنظیم کننده قند خون است. مصرف منظم بادام زمینی به جذب کلسیم، چربی ها و کربوهیدرات ها از طریق منگنز موجود در بادام زمینی کمک می کند. این باعث تنظیم بیشتر سطح قند خون در بدن انسان می شود.

بادام زمینی باروری را تسهیل می کند. اسید فولیک خطر تولد نوزادان با اختلالات عصبی جدی یا نقص لوله عصبی را کاهش می دهد. اگر مصرف بادام زمینی در اوایل بارداری یا قبل از آن انجام شود تا 70 درصد کاهش می یابد.

آرد بادام زمینی چربی کمتری نسبت به کره بادام زمینی دارد. که محتوای پروتئین بالایی دارد. آرد بادام زمینی به عنوان یک تقویت کننده طعم کمک می کند. آرد بادام زمینی به عنوان محلول بدون گلوتن نیز استفاده می شود.

بادام زمینی یک میان وعده معروف در جنوب ایالات متحده، در کشورهایی مانند چین، هند و غرب آفریقا به همان اندازه محبوب است. در غرفه های کنار خیابان در جنوب ایالات متحده به عنوان یک آماده سازی در آب شور جوشیده فروخته می شود.

آنها به مبارزه با سوء تغذیه کمک می کنند. آنها قرار است در درمان مشکلات پوستی مانند راش، روزاسه و جوش‌های پوستی بسیار موثر باشند. این به عنوان یک محصول زیبایی استفاده می شود و در زمان های امروزی با ماسک یا بسته صورت کره بادام زمینی محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

مواد ضد مغذی موجود در بادام زمینی موادی هستند که معمولاً جذب مواد مغذی در بدن را مختل می کنند و ارزش غذایی مواد غذایی را کاهش می دهند.

اکسیدان هایی مانند پلی فنولیک در غلظت های بالایی در بادام زمینی وجود دارد. اسید پی کوماریک توانایی کاهش خطر ابتلا به سرطان معده را دارد. این امر با کاهش تولید نیتروس آمین های سرطان زا انجام می شود. سرطان روده بزرگ در زنان 58 درصد و در مردان 27 درصد با مصرف بادام زمینی کاهش می یابد.