با قرص ماشین لباسشویی فیری برای همیشه از صدای لباسشویی خود خلاص شوید

شوینده ای مانند قرص ماشین لباسشویی فیری در کنار پوست های حساس و لباس های شما ملایم هستند. این کپسول های شستشو با لکه برهای گیاهی و مواد زیست تخریب پذیر ساخته شده اند؟

سخت در لکه ها، با سیاره ما مهربان تر است. تحقیقات Persil در مورد مراقبت از پوست توسط بنیاد پوست بریتانیا به رسمیت شناخته شده است.

قرص ماشین لباسشویی فیری برای مراقبت از لباس های شسته شده خانواده شما در یک روز از قبل اندازه گیری شده مناسب ساخته شده اند. استفاده آسان قرص ماشین لباسشویی فیری دارای یک کیسه قابل آب بندی بهبود یافته است که استفاده از پلاستیک را کاهش می دهد و از سیاره ما مراقبت می کند.

پک مگا پرکننده ما حاوی کپسول‌های شستشوی کافی برای حداکثر 50 بار شستشو است که برای خانواده‌ها مناسب است. کپسول‌های غیر زیستی 3 در 1 Persil قدرت لکه‌ها را از بین می‌برند، اما در کنار پوست حساس و لطیف ملایم می‌مانند.

فرمول موجود در این کپسول های شوینده لباسشویی، ضمن مراقبت از رنگ ها و الیاف لباس، تمیزی عمیقی به لباس ها می بخشد. این کپسول‌های لباس‌شویی Persil بارها و بارها لباس‌های تازه و تمیز را برای کل خانواده به ارمغان می‌آورد.

فرمولاسیون این کپسول‌ها با لکه‌برهای گیاهی و مواد زیست تخریب‌پذیر تقویت می‌شود، و با کیسه قابل آب بندی مجدد، در هر شستشو از پلاستیک کمتری نسبت به وان ما استفاده می‌کنند. سخت در لکه ها، با سیاره ما مهربان تر است.

تحقیقات Persil در مورد مراقبت از پوست توسط بنیاد پوست بریتانیا به رسمیت شناخته شده است و این کپسول های شستشو از نظر پوست مورد آزمایش قرار گرفته اند.

در این بسته پرکننده مگا کپسول‌های غیر زیستی کافی برای حداکثر 50 شستشو پیدا خواهید کرد ایده‌آل برای خانواده‌ها. کپسول‌های 3 در 1 ما جدیدترین نوآوری پرسیل است که برای پاک‌کردن قوی لکه‌ها و مراقبت عالی از لباس در یک دوز از پیش اندازه‌گیری شده مناسب ایجاد شده است.