با پوشیدن جوراب ساق بلند دخترانه اندام خود را زیبا کنید

معمولاً جوراب ساق بلند دخترانه باید همیشه به جز زمان خواب پوشیده شوند. این موثرترین روش برای پوشیدن جوراب های فشرده در اولین باری که از خواب بیدار می شوید، قبل از بلند شدن از رختخواب است. از طرفی فعالیت های روزانه مانند بیدار شدن در شب یا دستشویی رفتن را پوشش نمی دهد.

جوراب های ژله ای بر اساس طول و فشار در دو گروه مختلف ارزیابی می شوند. برای اینکه جوراب های فشاری موثر باشند، باید در تمام ساعات به جز زمان خواب پوشیده شوند. اولین باری که از خواب بیدار می شوید، باید قبل از بلند شدن از رختخواب جوراب های فشرده بپوشید.

از طرف دیگر، وقتی شب ها از خواب بیدار می شوید و نیازهای خود مانند توالت را برآورده می کنید، نیازی به پوشیدن جوراب های ژله ای خود برای این لحظات کوتاه ندارید. مجدداً، هنگامی که می خواهید حمام کنید، جوراب های فشاری باید برداشته شوند.

جوراب‌های فشاری باید هنگام بیرون آمدن از رختخواب پوشیده شوند، و باید هنگام عصر دوباره به رختخواب بروید، آن را درآورید. جوراب های فشاری باید در شب هنگام خواب، مطابق با توصیه های پزشک پس از درمان، پوشیده شوند.

جوراب های ژله ای که مخصوص بیماران واریس تولید می شوند، جوراب های بلندی هستند که با سفت کردن پاها، گردش خون را تسریع می کنند. در حالی که قسمتی از جوراب های فشرده نزدیک به مچ پا تنگ تر است، فشار کمتری به قسمت های بالایی پا وارد می شود. به لطف جوراب ها، دردهای بدن کاهش می یابد و گردش خون تأثیر مثبتی دارد.

جوراب های گرم کن، مخصوص کسانی که مجبورند در شرایط سخت زمستانی زندگی کنند یا به ورزش های کوهنوردی علاقه مند هستند، با باتری یا با شارژ کار می کنند. جوراب هایی که اصل گرم کردن انگشتان پا را دارند توسط: علاقه مندان به اسکی، ماهیگیران، ورزشکاران فضای باز و شکارچیان.