خیار شور کم کالری

 

خیار شور کره ای روشی کم کالری و آسان برای اضافه کردن طعم ترش و طعم به وعده های غذایی خود با کمی نمک، شکر، فلفل قرمز خرد شده، سرکه و روغن کنجد است.

خیار شور ریز ساده

وقتی صحبت از تغذیه سالم به میان می‌آید، گاهی اوقات ما تمایل داریم به چیزها بیش از حد فکر کنیم و وعده‌های غذایی پیچیده بپزیم یا غذاهای فرآوری شده سفارش دهیم تا به ما کمک کنند کالری دریافتی را دنبال کنیم. سخت ترین قسمت درست غذا خوردن می تواند یافتن راه های منحصر به فرد برای افزودن طعم های جدید به وعده های غذایی باشد.

این فروش عمده خیارشور کره ای پخته نیستند، آسان، وگان، سالم، ترد، خوشمزه، بدون گلوتن هستند. ترشی کره ای بهترین افزودنی خوش طعم به انباری آشپزخانه شما یا به عنوان بخشی از مجموعه غذاهای پیش غذای بانچان است که معمولاً در یک رستوران کره ای باربیکیو پیدا می کنید.

این غذای جانبی (شبیه به کره ای oi muchim که یک سالاد جانبی خیار کره ای است) ترشی سطح اولیه است (چیزی شبیه کیمچی نیست، اینها مانند کیمچی خیار مصنوعی هستند) و می توانید از دستور تهیه خیار، تربچه، هویج، دایکون استفاده کنید. یا فلفل چیلی

این غذای جانبی عالی برای باربیکیو آمریکایی یا کره ای است. یک کاسه بزرگ که در کنار سایر سالادهای سرد قرار داده می شود، می تواند در کنار سایر سالادهای سرد قرار بگیرد یا می توان از آن به عنوان رویه غذاهایی مانند همبرگر، ساندویچ، کاسه برنج، گوشت کبابی استفاده کرد که موجب قیمت خرید خیارشور صنعتی شده است .

خیارشور شیشه ای

هر جا که به طور معمول خیارشور می خواهید، می توانید از این ترشی های کره ای استفاده کنید.

و آنها واقعاً ترشی سریع هستند، می توانید فقط بعد از یک ساعت در یخچال از آنها لذت ببرید و همچنان ترد خواهند بود. هرچه بیشتر آنها را در حالت ترد کمتری بگذارید و بیشتر شبیه یک خیار ترشی استاندارد می شوند.

من دوست دارم آنها را در یک ظرف شیشه ای در یخچال قرار دهم، بعد از یک ساعت یک وعده از آنها را بخورم، سپس در طول هفته آنها را میان وعده میل کنم تا زمانی که از بین بروند.

از چه نوع خیار برای خیارشور کره ای استفاده می کنید؟

خیار انگلیسی، خیار ایرانی، خیار کره ای و خیار کربی همگی گزینه های عالی هستند. فقط می‌خواهید قبل از شروع فرآیند ترشی کردن، مطمئن شوید که دانه‌های بزرگ را از وسط خیارهایی که استفاده می‌کنید می‌تراشید که موجب رونق صادرات خیارشور شده است.

مواد لازم درشورخیار کره ای:

خیارها: مطمئن شوید که آنها را نازک برش می دهید، یا با استفاده از ماندولین یا مراقب باشید که آنها را به طور مساوی برش دهید.

نمک کوشر: نمک را در این دستور کم نکنید زیرا آب خیارها را خارج می کند. در صورت تمایل می توانید از نمک دریا یا نمک خوراکی نیز استفاده کنید.

فلفل قرمز خرد شده: اگر گوچوگارو (فلفل قرمز کره ای) اصیل دارید، مطمئناً می توانید آن را به جای فلفل قرمز خرد شده استفاده کنید. در غیر این صورت، می توانید از فلفل قرمز خرد شده استاندارد استفاده کنید و آن را به سلیقه خود تنظیم کنید، اما من آنها را به طور کلی حذف نمی کنم.

سرکه برنج: این یک ماده ضروری است که با تعویض آن اصالت طعم ها را از دست می دهد.

روغن کنجد: این ماده برای طعم های دستور غذا حیاتی است. اگرچه روغن کنجد تنها یک قاشق چای خوری است، اما طعم بسیار قوی ای است که به کل دسته خیار شور کره ای طعم می دهد.

شکر: به مقدار زیادی نیاز نداریم، اما باید کمی اضافه کنیم تا نمک و سرکه متعادل شود.

تجارت خیارشور

دانه‌های کنجد: (اختیاری) می‌توانید بعد از اتمام کار با کنجد، آن را با دانه‌های کنجد تزئین کنید. برخی از افراد از کنجد سفید کلاسیک یا کنجد بوداده استفاده می کنند.