در جنگ جهانی دوم سربازان دمپایی لویی ویتون را بجای کفش می پوشیدند

طبق قوانین آداب معاشرت، دمپایی لویی ویتون را فقط می توان به نزدیک ترین افرادی داد که به نگرش مثبت شما شک ندارند و مطمئناً اصل چنین هدیه ای را اشتباه تفسیر نمی کنند. اگر شک دارید، بهتر است به هدیه دیگری فکر کنید.

مادر و مادربزرگ با کفش های خانگی خوشحال خواهند شد. اولی ها از توجه کودکان بزرگسال قدردانی خواهند کرد، دومی ها به دلیل توشه بیماری های انباشته شده در طول زندگی خود به طور مداوم به گرما نیاز دارند.

اگر پاها که از فعالیت بدنی طولانی مدت خسته شده اند، سهمی از گرما و راحتی شایسته و قلب ها عشق را دریافت کنند، آرتریت و دیابت فروکش می کنند. به عنوان یک هدیه برای زنان نزدیک در رده سنی بالاتر، مدل های بدون لک از تن و رنگ های محدود مناسب است.

زنان بالای 50 سال عاشق نقوش گل هستند، آنها می دانند چگونه از منسوجات خوب و راحتی هنگام راه رفتن قدردانی کنند. به هر حال، پدربزرگ ها و پدران نیز از دریافت چنین هدیه ای ناراحت نخواهند شد. از این گذشته ، آنها نیز هر سال یاد می گیرند که برای گرما و راحتی بیشتر و بیشتر ارزش قائل شوند.

و البته، کودکان با دمپایی های روشن خانه کاملاً خوشحال خواهند شد. یک افسانه در قالب سه بعدی روی پاها و زیر تخت به آنها منتقل می شود. نکته اصلی این است که با سرگرمی های کارتونی و افسانه ای حدس بزنید.

به عنوان مثال دمپایی های آبدار برای یک شاهزاده خانم مناسب هستند. اگر چه، می توانید به دختر خود دو جفت، مثلاً علاوه بر شلوارهای صورتی، کفش های بسته بسیار گرم از نمد بدهید و با او یک افسانه در مورد تناسخ سیندرلا بازی کنید.

مردان کوچک از داستان های مسابقه ای و پویا قدردانی می کنند. برای پسران رنگ های آبی، بنفش، قهوه ای و سبز مناسب است. علاوه بر آداب، قوانین و مقررات نانوشته دیگری نیز وجود دارد که بر اساس آن انسانیت زندگی می کند. اینها تعصب و خرافات است.