زنی لباس راحتی evli را به عنوان فرش در خانه اش استفاده کرد

لباس راحتی evli پشمی برای هوای سرد و زمستان عالی است. مطمئنا شما را گرم نگه می دارند. با این حال، ممکن است باعث تعریق و گرمای بیش از حد شوند. شما می خواهید لباس خواب به شما احساس راحتی بدهد تا دلیلی برای بیدار شدن در نیمه های شب زیرا خوابیدن در چنین گرمایی غیر قابل تحمل شده است.

علاوه بر این، پشم می تواند پوست را تحریک کند، بنابراین اگر نمی توانید مواد خارش دار را تحمل کنید، این پارچه را انتخاب نکنید. همچنین پشم گوسفند اجازه نمی دهد هوا به گردش درآید، به طوری که برای پوست زیر این نوع لباس خواب ها کاملا خفه کننده خواهد بود.

اگرچه لباس خواب پشمی ممکن است برای دماهای سردتر عالی باشد، اما اغلب توصیه نمی شود. فلانل فلانل نرم و کاملا گرم است، بنابراین پارچه ای عالی برای لباس خواب در روزهای سردتر است.

این ممکن است بهترین انتخاب شما برای زمستان باشد، زیرا تعادل گرمایی کاملی را در طول خواب خواهید داشت. آنها شما را گرم نگه می دارند، اما نه بیش از حد به طوری که منجر به تعریق شود. بنابراین، اگر اتاق شما در طول شب گرم نمی شود، لباس خواب فلانل تمام چیزی است که به آن نیاز دارید و نمی خواهید روکش و پتوهای زیادی داشته باشید.

پوست شما قادر به تنفس از طریق آنها خواهد بود و شما احساس راحتی خواهید کرد. پارچه بامبو پارچه های ساخته شده از بامبو یکی از بهترین مواد برای لباس خواب هستند زیرا تنظیم کننده عالی دما هستند و به طور قابل توجهی نرم و ابریشمی هستند.

علاوه بر این، دارای ویژگی های ضد حساسیت هستند، به این معنی که از انتشار باکتری های مضر در بدن و ورقه ها جلوگیری می کنند. علاوه بر این، پارچه های بامبو زیست تخریب پذیر هستند، به این معنی که شما محیط زیست را نیز ایمن نگه خواهید داشت.

بنابراین، اگر می خواهید زندگی خود را در سطح سازگار با محیط زیست نگه دارید، لباس خواب بامبو ممکن است انتخاب ایده آلی برای شما باشد. شما احساس راحتی می کنید، کیفیت خواب شما بهبود می یابد و سیاره را سبز نگه می دارید. به جزئیات فکر کنید برای پیدا کردن لباس خواب مناسب برای خود، فکر کردن به پارچه ها کافی نیست.