شستن سر با مایع لباسشویی کامفورت موجب رشد سریع مو می شود

به طور کلی مواد شوینده مایع لباسشویی کامفورت برای شستشو در آب سخت توصیه می شود. این به این دلیل است که ترکیبات موجود در مواد شوینده مایع لباسشویی کمتر با مواد معدنی آب سخت واکنش نشان می دهند. شوینده‌های مایع نیز راحت‌تر از پودر در آب سخت شستشو می‌شوند، بنابراین کمتر احتمال دارد که باقی‌مانده باقی بماند.

در حالی که مواد شوینده پودری گاهی اوقات حاوی مواد نرم کننده آب هستند، ممکن است برای مقابله با مواد معدنی آب سخت کافی نباشد. اگر آب سفت دارید می‌توانید از چرخه‌های آب گرم‌تر و مواد شوینده بیشتری استفاده کنید، اما این می‌تواند در دراز مدت گران‌تر باشد.

در عوض، استفاده از شوینده های فرموله شده برای آب سخت یا یک گزینه بسیار غلیظ مانند شوینده لباسشویی را در نظر بگیرید. درپوش ریختن دقیق آن تضمین می کند که همیشه از مقدار مناسبی از مواد شوینده برای تمیز کردن موثر استفاده کنید.

سیستم‌های سپتیک نیز می‌توانند تحت تأثیر مواد شوینده پودری قرار بگیرند، زیرا مواد تشکیل دهنده آنها می‌توانند با مایعات موجود در سیستم سپتیک شما تعامل داشته باشند و باعث مشکلات زهکشی شوند.

اگر ترجیح می‌دهید از پودر در مقابل مواد شوینده مایع استفاده کنید، مطمئن شوید که مارکی که خریداری می‌کنید دارای برچسب «ایمن برای سیستم‌های سپتیک» است تا از مشکلات یا تعمیرات پرهزینه جلوگیری کنید.

این به طور کلی یک تکان دادن است. هر نوع شوینده متفاوت است و هر کدام ممکن است به مقدار متفاوتی در هر بار نیاز داشته باشند. برای جلوگیری از دوز بیش از حد یا کمتر، مهم است که دستورالعمل های روی بسته بندی را دنبال کنید تا مطمئن شوید که مقدار مناسبی مصرف می کنید.

برای مثال، می‌توانید از پودر شوینده برای لباس‌های ورزشی یا لباس‌های باغبانی استفاده کنید، در حالی که از مواد شوینده مایع در لباس‌های روزمره یا مواردی که اغلب در معرض روغن و گریس مانند روپوش‌ها هستند، استفاده کنید.