طرز تهیه خیارشور حلقه ای فوری

امروزه از خیارشور به عنوان یکی از چاشنی های غذایی استفاده های زیادی می شود که به روش سنتی و صنعتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در ظروف مخصوص به صورت حلبی، دبه ای، شیشه ای و فلزی و غیره به فروش می رسد که بسته به نیاز افراد انتخاب و خریداری می شوند.

برای آشنایی بیشتر شما عزیزان به طرز تهیه خیارشور حلقه ای فوری در قسمت بعدی می پردازیم تا شما عزیزان بتوانید آن را درست و نوش جان کنید.

طرز تهیه خیارشور حلقه ای فوری

طرز تهیه خیارشور حلقه ای

طرز تهیه خیارشور حلقه ای

یکی از چاشنی های خوش طعم و دلچسب خیار شور است که با مدل های متنوع با کیفیت بالا تولید و نیز با قیمت مناسب در بازار عرضه می شود که از محبوبیت زیادی بین طرفداران خاص خود برخوردار می باشد.

نحوه درست کردن خیارشور حلقه ای بدین صورت است که ابتدا خیار سبز قلمی، کاملا سالم و طبیعی را به طور صحیح شسته و در آبکش قرار می دهند تا به خوبی خشک شود سپس آن را به صورت حلقه حلقه برش زده در ظروفی مانند دبه یا شیشه بزرگ قرار داده نمک را در مقدار آب مورد نیاز حل کرده به طوری که نه زیاد شیرین و نه زیاد شور شود.

سپس سیر خرد شده، فلفل تند، ترخون به مقدار کم، را به خیار دبه اضافه می کنند تا خیارشور طعم عالی به خود بگیرد در این صورت می توانید از مقدار کمی آبلیمو یا سرکه سفید استفاده کنید تا خیارشورها طعم عالی به خود بگیرند که برای مدت چند روز خیار شور حلقه ای آماده خوردن است و می توانید آن را در کنار سایر غذاهای ایرانی، فست فودها، ساندویج ها و سالادها به کاربرد و نوش جان کرد.

خیار شور حلقه ای، از جمله چاشنی ها و خوراکی های پرمصرف می‌باشد، این نوع خوراکی علاوه بر مصرف گسترده در ایران، در جهان نیز یکی از دسرهای محبوب می باشد، که انواع مختلف دارد که یکی از انواع مرغوب آن به شکل حلقه ای است که دارای ارزش غذایی بالا می باشد و برای خرید مستقیم آن از طریق کارخانه، می توان اقدام به ثبت سفارش از این مجموعه کرد.

خیارشور حلقه ای فوری

خیارشور حلقه ای فوری

مواد لازم برای خیارشور حلقه ای فوری عبارتند از:

1 کیلوگرم

2 عدد نمک به میزان دلخواه

سرکه سیب یا سرکه سفید 2 فنجان

زردچوبه 1/4 قاشق چایخوری

تخم خردل3 قاشق غذاخوری

فلفل قرمز خشک شده 1-3 عدد

شکر 1/2 فنجان

طریقه درست کردن خیارشور حلقه ای فوری، ابتدا باید همه وسایلی که برای این کار احتیاج دارید به خوبی شسته و خشک کنید، سپس سیر هایی را که پاک کرده شسته و خشک کرده اید را از وسط برش بزنید و به ظرف ترشی اضافه کنید.

در مرحله بعد فلفل های تند را نیز به سیر اضافه کنید و نیز سبزی ها که شامل شوید و ترخون می باشند را به مواد درون ظرف اضافه کنید. اگر از ترخون خشک استفاده کردید 1 قاشق غذا خوری اضافه کنید.

مرحله بعدی نمک را اضافه کنید. برای هر یک لیوان آب حدود یک قاشق چایخوری نمک نیاز است سپس شکر را نیز به مواد اضافه کنید.بعد از این مرحله آبلیمو را حدود چند قطره به مواد اضافه کنید و حال خیار ها را نیز بچینید و کمی فلفل سفید اضافه کنید.

دوباره لا به لای خیار ها فلفل بگذارید به همراه چند شاخه ترخون و سیر. دوباره خیار بچینید لا به لای آن ترخون بگذارید سپس روی آن را با یک یا دو شاخه شوید بپوشانید.

امروزه در کشور ما انواع مختلفی از انواع خیارشور مرغوب به فروش می رسد. این محصول به دست بهترین توزیع کنندگان محصول به خارج از کشور صادر می شود و با صادرات آن ارز بسیار زیادی به کشور وارد می شود و سود خوبی نصیب تجار و بازرگانان می گردد.

محصولی که به خارج از کشور صادر می شود باید با کیفیت باشد و از قیمت مناسبی برخوردار باشد تا مشتریان زیادی جذب محصول شوند که از این طریق می توان به اقتصاد کشور کمک بزرگی کرد.

مشتریان برای خرید این محصول غذایی ارزشمند باید به مراکز فروش معتبر در سراسر کشور مراجعه نمایند. البته در مراکز تولیدی این محصول در انواع درجه بندی با قیمت های مختلف موجود می باشد. مصرف کنندگان می توانند این محصول را هم به صورت فله ای و هم به صورت بسته بندی شده تهیه کنند.

خیار شور حلقه ای مرغوب و باکیفیت به کشورهای بسیار زیادی ارسال می‌شود. شرکت های صادراتی برای افزایش تقاضا و فروش سایت های اینترنتی طراحی کرده اند و مشتریان می‌توانند محصولات را به صورت عمده و به صورت آنلاین خریداری کنند.

متقاضیان می توانند از طریق این صادر کننده انواع خیار شور را در حجم های بالا نیز تهیه کنند که در این صورت قیمت های اعمال شده برای آن به نسبت خریدهای خرده کمتر خواهد بود و به این ترتیب به راحتی می توان این نوع محصولات را با هزینه مقرون به صرفه تر تهیه نمود، گفتنی است که امکان ثبت سفارش برای کسانی که در شهرستان ها سکونت دارند نیز فراهم شده است.

ضمنا عرضه بدون واسطه و مستقیم خیار شور حلقه ای باکیفیت، فرصتی مناسب برای شما عزیزان مهیا می سازد تا این محصول درجه یک را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری نمایید. البته خرید این محصول غذایی با ارزش و مرغوب در سراسر کشور امکان پذیر شده است زیرا امروزه مانند گذشته، دیگر لازم نیست، برای خرید انواع محصولات وقت زیادی را در کوچه و بازار صرف کنیم بلکه با فراهم آمدن بستر خرید اینترنتی، بدون در نظر گرفتن مسافت، می توان کالای مورد نیاز را خریداری و مورد مصرف قرار داد.

همان طور که می دانید کیفیت در فروش هر محصولی حرف اول را می زند، این موضوع در مورد عرضه مواد غذایی که مستقیم با سلامت انسان ها در کوتاه مدت و دراز مدت در ارتباط مستقیم است، بسیار قابل تامل است.

به دلیل افزایش تقاضا در بازار داخلی و خارجی برای انواع خیار شور علاوه بر آن خاصیت فراوانی که دارد باعث شده، تولید کنندگان محصول در سراسر کشور با تمام همت خود با کیفیت‌ترین نوع آن را به صورت باکیفیت و بدون استفاده از مواد نگه دارنده تولید کنند تا با عرضه آن به بازار داخلی و حتی صادرات آن با بهترین کیفیت به کشورهای خاورمیانه و یا حتی به کشورهای اروپایی کمک شایانی به اقتصاد کشور نمایند.