طرز تهیه خیارشور خانگی ساده

خیارشور خانگی یکی از پرطرفدار ترین خوراکی در بین مردم ایران است طرز تهیه خیارشور خانگی ساده با روشهای متفاوتی انجام میشود و به دلیل داشتن طعمی متفاوت و بی نظیر این محصول در کنار انواع غذاها و حتی مخلوط در آنها استفاده می شود و برای همه گروه های سنی مناسب است این مجموعه تولید کننده انواع خیارشور خانگی با قیمت مناسب و کیفیت بی‌نظیر است و آن را به راحتی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

طرز تهیه خیارشور خانگی ساده

طرز تهیه خیارشور ساده

طرز تهیه خیارشور ساده امروزه طرز تهیه خیارشور ساده با استفاده از مواد مختلف و با کیفیت های متفاوتی صورت می پذیرد در سراسر کشور و در شهرهای مختلف ایران موادی که برای تهیه این محصول در نظر می‌گیرند متفاوت به نظر می رسد به عنوان مثال در شهر شیراز از سبزی ترخون بیشتر برای ریختن خیارشور استفاده می‌شود.

همچنین استفاده از سرکه طبیعی انگور یا سیب می تواند روی طعم محصول بسیار تاثیرگذار باشد میزان دقیق نمک خیارهای یک دست و یک اندازه و همچنین مدت زمانی که برای رسیده شدن این محصول در نظر می‌گیرند سبب شده که اکثر خانم های خانه دار به تولید و تهیه محصول در منزل اقدام کنند.

در ادامه این مقاله شما را با چند روش متفاوت است خیارشور خانگی آشنا می کنیم تا بتوانید به روش های متفاوتی را فرا بگیرید و با این روش ها بهترین نوع خیارشور خانگی را در منزل خودتان تهیه کنید این روش ها عبارتند از:

روش اول : در روش اول ابتدا باید مواد خیار مرغوب را تهیه کنید تا بتوانید یک خیارشور خانگی ساده و خوشمزه را تهیه کنید در ابتدا خیار های یکدست و ریز را انتخاب کرده شسته و کنار می‌گذارید تا خشک شود و یا خودتان آن را با پارچه خشک کنید.

نمک به اندازه‌ای که شما می‌خواهید شوری آن را تست کرده و اندازه بگیرید سرکه خانگی و همچنین استفاده از سبزیجات معطر سیر فلفل قرمز تند از جمله مواد اولیه و اساسی برای تهیه خیارشور با کیفیت هستند در ابتدای کار خیار ها را همراه با فلفل سیر و سبزی معطر درون شیشه ریخته و لایه لایه روی هم می چینید.

سپس سرکه را روی آن میریزیم و بعد مقداری نمک نیز به آن اضافه می کنید مدت زمانی که برای رسیده شدن این محصول در نظر می گیرید می‌تواند متفاوت باشد برخی از مردم خیارشور های سفت و برخی خیارشور های نرم را دوست دارند است بسته به سلیقه خودتان می توانید گزینه های متفاوتی را انتخاب کنید.

روش دوم: برای درست کردن خیارشور خانگی روش های دیگری هم وجود دارد موادی که برای تهیه خیارشور خانگی در این روش وجود دارد خیار های یک دست سرکه سیر ترخون فلفل نمک آب میباشد ابتدا آب را با سرکه و نمک مخلوط کرده و کمی به آن حرارت می دهیم.

سپس کنار میگذاریم تا از دمای آن کاسته شود در محله بعدی درون یک شیشه خیار ها را همراه با فلفل و سیر به صورت لایه لایه ریخته و ترکیب خنک شده را به آن اضافه میکنیم و به مدت دو هفته آنرا کنار میگذاریم تا خیارشورها آماده ی مصرف شود از خوردن آن در کنار انواع غذاهای مختلف لذت ببرید.

خیارشور خانگی ساده

خیارشور خانگی ساده یکی از خوشمزه‌ ترین دورچین هایی که در انواع غذاها استفاده می شود خیارشور خانگی ساده است که به روشهای متفاوتی تهیه می شود و کاملا سلیقه‌ای است و می توانید از سبزیجات معطر با حذف سیر یا اضافه کردن فلفل بیشتر آن را تهیه کنید ترخون یکی از سبزیجاتی است که به وفور در تهیه این محصول به کار گرفته می شود.

این سبزی طعمی بسیار خاص و کم نظیر به خیارشور شما می دهد خیارشور خانگی خواص بسیاری دارد این ماده غذایی سرشار از آنتی اکسیدان است و استفاده از آن باعث کمک به درمان یبوست و کم شدن سموم بدن می شود.

شاید برای خیلی از مردم جالب باشد که بدانند خیارشور باعث کاهش خطر ابتلا به سرطان معده نیز می‌شود ، چرا که از به وجود آمدن زخم در جداره های معده جلوگیری می کند هم با مصرف روزانه خیارشورهای خانگی که دارای فیبر فراوان و جذب بالای آب و کالری پایین دارد به کاهش وزن خود کمک کنند.

از دیگر خواصی که می توان برای خیارشور در نظر گرفت خاصیت آب آن برای از بین بردن باکتری های موجود در دهان می باشد که استفاده از آن باعث از بین رفتن بوی بد دهان می شود همانطور که در طرز تهیه خیارشور خانگی ذکر شد خیارشور شامل سیر ، فلفل و سبزی معطر می باشد.

وجود فلفل باعث بالا رفتن متابولیسم و سوخت و ساز بدن می شود و آب آن نیز دستگاه ایمنی بدن را تقویت میکند نمک موجود در خیارشور خانگی باعث می شود آب خیارشور حاوی سدیم و پتاسیم فراوان می باشد که پس از مصرف آن نیاز پتاسیم و سدیم بدن را نیز تامین می کند.

خیارشورخانگی را می توان همانند خیارشور صنعتی بر اساس نیاز مصرف کننده درجه بندی کرد این روزها به علت مشغله کاری بانوان شاغل و کمبود وقت می تواند توسط شرکت های ارائه کننده این محصول تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار بگیرد. پس برای ثبت سفارش شرکت های معتبر را مد نظر خود قرار دهید.

این مجموعه آماده ارائه انواع مختلف خیارشور خانگی با کیفیت عالی و ویژه و همچنین قیمت مناسب برای ارائه خریداران و همچنین فروش در بازارهای مختلف است ثبت سفارش این محصول توسط شما عزیزان از طریق مراجعه به مراکز متعدد فروش ما و همچنین فروشگاه‌های آنلاین ما امکان پذیر است.

ما مفتخریم که سالها تجربه و تخصص خود را در زمینه تهیه و تولید انواع خیارشور خانگی اثبات کرده و مشتریان زیادی را از این طریق به محصولات خود جذب کنیم سفارشات در اسرع وقت با ارسال مستقیم، کیفیت بالا، قیمت مناسب و ویژه در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

همیشه این را مد نظر قرار دهید کیفیت اتفاقی نیست، داشتن سالها تجربه در این زمینه می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد این شرکت آماده فروش این محصول به شما عزیزان و ارائه ثبت سفارش شما در کوتاه ترین زمان ممکن است ما بهترین و با کیفیت ترین تولیدات را در اختیار متقاضیان خود قرار می‌دهیم.

شما به هر میزان که تمایل داشته باشید می‌توانید سفارش خود را انجام دهید میزان بالای فروش ما در بازارهای داخلی گواه بر کیفیت و قیمت مناسب و بسته بندی متفاوت مجموعه ما نسبت به شرکت های مختلف است برای کسب اطلاعات لازم می توانید با مشاوران این مرکز در تماس باشید.