طرز تهیه خیارشور نمکی بازاری

خیارشور نمکی یکی از بهترین و مرغوب ترین محصولات است که از خیار تازه و مواد خام سالم تهیه می شود و از لطافت و نرمی فوق العاده ای برخوردار می باشد و طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور دارد و به عنوان یک خوراکی سالم برای افراد پیشنهاد می شود. طرز تهیه این خوراکی از موارد قابل اهمیت است که افراد می توانند ان را در منزل با استفاده از مواد اولیه اسان و ارزان تهیه کنند، فقط کافیست در ادامه مطالب با ما باشید تا بتوانید با کیفیت ترین و خوش طعم ترین خیارشور نمکی بازاری درجه یک را درست کنید.

طرز تهیه خیارشور نمکی بازاری

طرز تهیه خیارشور بازاری

طرز تهیه خیارشور بازاری خیارشور از مواد غذایی پر طرفدار، مفید و خوشمزه ایرانی است که در طعم ها و مزه های گوناگونی تولید می شود . یکی از لذیذ ترین خوراکی ها خیارشور بازاری می باشد که طرفداران بسیاری در سنین مختلف دارد و از بهترین مواد خام توسط افراد حرفه ای و کارآمد تولید می شود. در ترکیب این خوراکی دلنشین هیچ گونه مواد نگهدارنده، مواد افزودنی و اسانس شیمیایی وجود ندارد بلکه تمامی مواد به کار رفته کاملا طبیعی می باشند. این محصول طعمی عالی و فوق العاده دارد و دارای رایحه و بوی مطبوع و دلنشینی نیز می باشد.

خیارشور بازاری دارای بافتی ترد و لطیف است و حس لذت بخشی حین خوردن به افراد می بخشد. این خوراکی در محیطی کاملا بهداشتی و مطلوب تهیه می شود و فاقد هر گونه ناخالصی و املاح می باشد و مورد تایید سازمان غذا و سازمان بهداشت و درمان قرار گرفته است و دارای نشان سیب سبز سلامت می باشد. این محصول منحصر به فرد دارای ترکیبات مفید و ارزشمندی برای بدن می باشد و خواص بسیاری نیز دارد.

خیارشور بازاری به دلیل ارگانیک بودن از بهترین انواع خیارشور می باشد که بهترین گزینه خرید به شمار می آیند. این محصول در طعم های مختلفی تولید می شود که هر نوع خیارشور ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. اکثر افراد مایلند با دستور خیارشور بازاری اصل آشنا شوند تا بتوانند خودشان در منزل این خوراکی خوشمزه را تهیه کنند. طریقه تهیه این نوع خیارشور به شرح زیر می باشد.

مواد اولیه این محصول عبارتند از:

  1. خیار تازه ریز
  2. آب
  3. سرکه
  4. مرزه
  5. شوید
  6. نمک

برای تهیه خیارشور درجه یک بازاری ابتدا خیار ها را خوب می شوییم و روی دستمال تمیز قرار میدهیم تا کاملا خشک شوند سپس اب را می جوشانیم و در محیط قرار می دهیم تا سرد شود و سرکه را نیز باید بجوشانیم برای چند دقیقه کوتاه و سرد کنیم. پس از اینکه سرکه و آب جوشیده سرد شدند آنها را با یکدیگر مخلوط می کنیم و مقدار کمی پودر مرزه و پودر شوید و نمک را به مخلوط آب و سرکه اضافه می کنیم و با یکدیگر مخلوط میکنیم و یک ظرف شیشه ای یا پلاستیکی تمیز را تهیه میکنیم و خیار ها را درون ان قرار می دهیم و مخلوط آب و سرکه را بر روی خیار ها می ریزیم تا رویه خیار ها را به خوبی پوشش دهد و پس از آن درب ظرف را محکم می بندیم تا هوا به داخل ظرف نفوذ نکند. امیدوارم این محصول عالی را تهیه کنید و از طعم لذت بخش و بی نظیر ان لذت ببرید.

با توجه به مشکلات موجود در جامعه نظیر گرانی، بیماری های شایع و کمبود وقت بسیاری از افراد به دنبال راهی مطمئن، آسان و ارزان هستند تا بتوانند این محصول را تهیه نمایند اینک ما برای شما عزیزان پیشنهادی شگفت انگیز و منحصر به فرد داریم …..

مرکز فروش خیارشور بازاری از بزرگ ترین و معتبر ترین عرضه کنندگان آنلاین می باشد که سالیانه چندین هزار کیلو خیارشور بازاری درجه یک و اعلا ایرانی را در بسته بندی های استاندارد به طور مستقیم توسط شخص تولید کننده با حذف تمامی دلالان و رابط های بازاری با ارائه ضمانت به طور عمده و خرده مطابق نیاز مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت الکترونیکی به مشتریان در سراسر کشور تحویل می دهد. تمام محصولات این مرکز عرضه مورد تایید سازمان بهداشت و غذا و دارو می باشند و دارای نشان استاندارد و سیب سبز سلامت می باشند.

خیارشور نمکی بازاری

خیارشور نمکی بازاری یکی از خوراکی های محبوب و پر طرفدار که در جامعه امروزی بسیار مورد مصرف قرار می گیرد خیارشور نمکی بازاری است که به دلیل ارگانیک بودن و طعم بی نظیرش به هیچ عنوان نمیگذارد افراد آن را کنار بگذارند. همه ما می‌دانیم که این محصول یک گزینه عالی در کنار غذا است و در طبخ برخی از غذا ها مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید این محصول به صورت عمده و جزئی با قیمتی استثنایی و بسیار مقرون به صرفه و استثنایی صورت می گیرد. خرید عمده این خوراکی به دلیل کاهش چشمگیر قیمت بسیار محبوب و پرطرفدار بوده و مورد استقبال افراد زیادی در بازار قرار گرفته است چرا که در این شیوه خرید، فروشنده برای فروش بیشتر محصول را به قیمت ارزان تری به مشتری ارائه می دهد و به این شیوه به سود بالاتر می رسد از این رو قیمت نیز کاهش می یابد.

پس از تولید این خوراکی خوشمزه به صورت ارگانیک و طبیعی نوبت به بسته بندی و فروش ان در بازار می رسد که به دو روش اینترنتی و حضوری به صورت عمده و جزئی انجام می شود که هریک از این روش ها دارای مزایا و طرفداران خاص خود می باشند، فروش بدون واسطه این محصول به دلیل کاهش چشمگیر قیمت بسیار طرفدار دارد و مورد استقبال افراد زیادی در بازار قرار گرفته است.

در فروش و توزیع مستقیم و اینترنتی خیارشور نمکی بازاری فروشنده مشخصات کامل محصول را در سایت فروش این محصول قرار می دهد و خریدار نیز می تواند مقدار خیارشور مورد نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش دهد و در کمترین زمان با کیفیت و عالی ترین محصول را با قیمت ارزان تری نسبت به قیمت تمام شده بازار تهیه نماید.

در این شیوه خرید به این دلیل که واسطه ها و دلال های فروش محصول که فقط به فکر سود بیشتر برای خود هستند به طور کامل حذف می شوند و بین فروشنده و خریدار یک ارتباط مطمئن و تعامل دوطرفه ایجاد می شود از این رو محصول با قیمت استثنایی تر و ارزان تری در بازار به فروش می رسد.