ظروف یکبار مصرف شیراز هشدار بحران در ماه های آینده است

ظروف یکبار مصرف شیراز معمولاً در مراکز غذایی محلی استفاده می شود. آنها اغلب با پلی پروپیلن (PP)، پلی استایرن منبسط شده (EPS، که معمولا به عنوان پلی فوم شناخته می شود)، پلی استایرن (PS) یا پلی اتیلن ترفتالات (PET) ساخته می شوند.

در میان آنها، PP می تواند دمای بین 100 درجه سانتیگراد تا 120 درجه سانتیگراد را برای مدت طولانی تحمل کند، در حالی که سه نوع پلاستیک دیگر برای نگهداری مواد غذایی در دمای بیش از 100 درجه سانتیگراد مناسب نیستند.

 

دپارتمان بهداشت مواد غذایی و محیط زیست در سال 2005 مطالعه مشترکی را با شورای مصرف کننده در مورد ایمنی ظروف یکبار مصرف انجام داد. نتایج نشان داد که ظروف پلاستیکی یکبار مصرف مواد غذایی ارائه شده توسط موسسات غذایی محلی، خرده فروشان و تامین کنندگان جعبه ناهار مدارس، در صورت استفاده صحیح، بعید است.

مشکلات ایمنی مواد غذایی ایجاد کند. این مطالعه توصیه می‌کند که تجارت مواد غذایی باید الزامات خاص، به عنوان مثال، دما و اسیدیته غذای مورد نظر را شناسایی کند و ظروفی را خریداری کند که چنین شرایطی را برآورده کند.

به منظور کمک به تجارت مواد غذایی برای انتخاب ظروف یکبار مصرف مناسب، دستورالعمل های دقیق در مورد استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی در وب سایت CFS موجود است.

همیشه سعی کنید،فویل و کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف و ظروف پلاسکی را در خانه بگذارید. تایمز، ساندی تایمز دیدیم که چگونه پرچم های پارچه ای محکم جشن های گذشته جای خود را به ظروف پلاستیکی یکبار مصرف امروزی داده اند.

تایمز، ساندی تایمز اگر چیزی به اشتباه در بسته بندی پلاستیکی یکبار مصرف بیاید، سرآشپز آن را پس می فرستد. رادیکال‌های آزاد و محصولات جانبی واکنش در طول تولید پلاستیک تشکیل می‌شوند به طوری که ممکن است ترکیبات شیمیایی که با آن شروع کرده‌اید ترکیب واقعی محصول نهایی نباشد.

همچنین ناخالصی ها و به اصطلاح مواد غیر عمدی اضافه شده (نیاس) در مواد اولیه اصلی وجود دارد که در کنار مواد شیمیایی شناخته شده تجمع می یابند.