عطارانی که با استفاده از پوست گردو قهوه ای فلفل سیاه تولید می کنند

گردو قهوه ای بیش از هر مغزی دیگری حاوی امگا 3 است. این چربی ها بر فعالیت ذهنی مغز تاثیر مثبت دارند. با خوردن گردو استرس مبارزه کنید. اسید فولیک و ویتامین های گروه B، که آجیل سرشار از آن است، تأثیر مفیدی بر سیستم عصبی انسان دارد، به مقابله با استرس و افسردگی کمک می کند. گردو تنش های عصبی را برطرف می کند، با بی خوابی مبارزه می کند.

گردو موجب بهبود وضعیت پوست. فواید روغن گردو برای پوست های ظریف، حساس و تحریک شده بسیار ارزشمند است. آن را مرتب می کند، مرطوب کننده، لایه برداری را از بین می برد، تسکین می دهد. روغن گردو یک داروی عالی برای ترمیم مو است.

قدرت را بازیابی کنید. 100 گرم گردو از نظر تغذیه تقریباً برابر با 650 کیلو کالری است که از نظر کالری کمی کمتر از 100 گرم کره و کمی بیشتر از 100 گرم شکلات است.

برای بیماری های مختلف مفید است. استفاده از گردو در رژیم غذایی برای بیماری های مختلف مفید است: بیماری قلبی، دیابت، یبوست، پسوریازیس، تصلب شرایین، نقرس. اما ابتدا باید با پزشک خود مشورت کنید.

فواید گردو برای مردان این است که به عملکرد دستگاه تناسلی کمک می کند. این آجیل به ویژه در دوره برنامه ریزی کودک مفید است. مصرف منظم گردو به مواردی مانند دریافت انرژی لازم؛ با پروستاتیت و سایر فرآیندهای التهابی دستگاه تناسلی؛ ذخایر روی، ویتامین های گروه B، E و پتاسیم را در بدن که برای قدرت مهم هستند و بهبود خون رسانی به اندام تناسلی است.

منیزیم موجود در ترکیب در مراحل بعدی به حذف آب اضافی از بدن کمک می کند تا تورم وجود نداشته باشد و لحن رحم را کاهش دهد. آیا مصرف گردو در دوران شیردهی امکان پذیر است، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید، زیرا هر آجیلی می تواند باعث ایجاد حساسیت شدید در نوزاد شود. اگر بتوان گردو را به رژیم غذایی وارد کرد، شیر مغذی تر می شود، شیردهی بهبود می یابد.