عناب ضد یبوست موجب از بین رفتن سرطان روده می شود

عناب ضد یبوست نوعی درخت با گلهای زرد معطر است که در بهار شکوفا می شود. این گونه که برای اولین بار در چین کشت می شود، هم برای اهداف غذایی و هم برای اهداف دارویی استفاده می شود. همچنین به نام خرمای چینی یا عموماً به عنوان خام شناخته می شود.

میوه ای کوچک و گرد است. وقتی بالغ می شوند رنگ آنها بنفش یا قرمز تیره می شود. کمی چروک به نظر می رسند. این میوه که در آب نبات ها و دسرهای آسیایی استفاده می شود، در طب جایگزین برای بهبود خواب و کاهش اضطراب استفاده می شود.

این میوه که فواید زیادی دارد، در تاریخ برای روش هایی مانند تقویت کننده جنسی و پادزهر استفاده شده است. خواب و عملکرد مغز را بهبود می بخشد. سرشار از آنتی اکسیدان است. حاوی ویتامین C است. ایمنی را افزایش می دهد. می تواند از رشد سلول های سرطانی جلوگیری کند.

هضم غذا را بهبود می بخشد. برای یبوست مفید است. ایمنی را افزایش می دهد. سرشار از فیبر و کربوهیدرات است. متابولیسم را تسریع می کند. این به جلوگیری از اضطراب و اضطراب کمک می کند. تنش را متعادل می کند.

سلامت استخوان ها را تقویت می کند. گردش خون را تنظیم می کند. حاوی ویتامین A به محافظت و زیبایی پوست کمک می کند. به دلیل احتمال تداخل با برخی از داروهای مورد استفاده باید با مشورت پزشک مصرف شود. اگر فشار خون پایین دارید یا باردار هستید، ممکن است باعث واکنش آلرژیک شود، بنابراین مشورت با پزشک مفید است.

نهال عناب بدون خار فقط از طریق پیوند تولید می شود. بدون خار و اغلب منشعب است. اندازه میوه متوسط ​​است. تا زمانی که به نکات مهم توجه شود به راحتی جوانه می زند. دانه ها یا دانه های عناب را در ظرفی همراه با آب در فریزر حدود 3 روز نگهداری کنید. پس از این روش که سرد کردن نامیده می شود، خاک را 4-3 سانتی متر کنده و دانه ها را داخل آن گذاشته و می پوشانند.