فلفل دلمه ای در میدان بار باعث خرابی میوه های دیگر شد!

رایج‌ترین فلفل‌ دلمه‌ای در میدان بار سبز، نارنجی، زرد و قرمز هستند، اگرچه انواع نادر سفید، قهوه‌ای و بنفش نیز وجود دارد. همه فلفل‌های نارس روی گیاه به رنگ سبز شروع می‌شوند.

رنگ فلفل دلمه ای از سبز به زرد، نارنجی و قرمز تغییر می کند، هر چه مدت زمان بیشتری روی گیاه به بلوغ برسد. فلفل سبز طعم تلخ تری دارد و فلفل دلمه‌ای نارنجی و زرد شیرین‌تر هستند و شیرین‌ترین آنها فلفل دلمه‌ای قرمز است.

فلفل دلمه ای به تنهایی یک غذای جانبی فوق العاده یا افزودنی فوق العاده برای هر غذا در طیف وسیعی از غذاها، از ایتالیایی گرفته تا مکزیکی است.

ترشی خانگی سرآشپز توماس کلر. دستور آشپز کلر، فلفل دلمه‌ای کوچک جینگل را با گل کلم، خیار و تربچه در آب نمک سیر جفت می‌کند.

سس فلفل دلمه ای قرمز و زرد اسیدیته و طعم شیرین و همچنین رنگی زنده را ارائه می‌دهند.

دستور پخت فلفل دلمه ای شکم پر. طبیعت بسیار متنوع فلفل دلمه ای آن ها را به پایه ای ایده آل برای انواع چاشنی ها تبدیل کرده است. آنها را در هر دستور العمل های گیاهی یا گیاهی برای تقویت سالم بگنجانید.

فلفل دلمه ای تفت داده شده. فلفل دلمه ای سرخ شده پایه سبزیجات معطر را برای کاجون هوی ترینیتی یا سوفریتوی اسپانیایی تشکیل می دهد. آنها همچنین وقتی با پیاز برای فاهیتاس سرخ می شوند عالی هستند.

فلفل دلمه ای خام و تازه به مدت 1 تا 2 هفته در یخچال نگهداری می شود. فلفل دلمه ای وقتی در روغن زیتون مرینیت شود و در یخچال نگهداری شود تا یک ماه باقی می ماند. همچنین می توانید با ترشی کردن در آب نمک سرکه، عمر مفید فلفل دلمه ای را تا یک سال افزایش دهید.

در حالی که فلفل دلمه ای بومی آمریکای مرکزی و جنوبی است، چین بزرگترین تولید کننده و توزیع کننده فلفل های موجود در فروشگاه های مواد غذایی در جهان است.