فوم داخل سپر عقب پراید توسط دیپلمات آلمان مورد تایید قرار گرفت

استفاده از فوم داخل سپر عقب پراید می تواند تجربه کاربری و عملکرد خودرو را از طریق مصرف سوخت بهتر به دلیل کاهش وزن، راحتی، مقاومت در برابر فرسودگی و خوردگی، عایق حرارتی، جذب صدا و انرژی، تطبیق پذیری بسیار خوب کند.

طراحی و ساخت صندلی های خودرو بسیار مهم است. همانطور که قبلاً بحث شد، سبک، راحتی و ایمنی عوامل بزرگی هستند که در حمل و نقل مدرن باید در نظر گرفته شوند. صندلی های بالشتکی در حال حاضر با استفاده از فوم پلی اورتان تولید می شوند.

به عنوان یک ماده، راحتی و پشتیبانی را بدون از دست دادن شکل خود فراهم می کند، فوم PU نیز می تواند در تراکم های مختلف تولید شود که راحتی و قابلیت های طراحی بیشتری را ارائه می دهد. فوم پلی یورتان برای سال ها شکل خود را حفظ می کند، بدون اینکه دسته ای یا ناهموار شود.

فوم پلی اورتان قالب گیری و حک کردن اشکال متناسب با طرح را برای تولیدکنندگان آسان می کند. سهولت تولید بالشتک های فوم PU و نمونه های اولیه با استفاده از طراحی به کمک کامپیوتر (CAD) آن را به ماده ای محبوب برای طراحان و سازندگان خودرو در سراسر جهان تبدیل کرده است. فوم PU همچنین استفاده از فناوری در خودروها را با قابلیت ادغام سیم‌کشی برای صندلی‌های گرم شده و حتی سیستم‌های ماساژ تحسین می‌کند.

فوم پلی یورتان از زمان معرفی آن به صنعت حمل و نقل، به دلیل ماهیت سبک وزن خود به کاهش تأثیر ما بر محیط زیست کمک کرده است. وزن کمتر در خودرو به این معنی است که عملکرد خودرو از طریق کاهش مصرف سوخت افزایش می یابد.

برای کمک به خودروسازان برای ایجاد وسایل نقلیه کم‌مصرف‌تر و سازگار با محیط‌زیست، فوم صندلی بسیار سبک‌وزن را تولید می‌کنیم. اما ما در اینجا متوقف نمی شویم. در Adient، ما اثرات زیست محیطی تولید را نیز در نظر می گیریم. برای بیش از 15 سال، ما در ایجاد فوم کم انتشار با استفاده از منابع تجدید پذیر و پلی ال های روغن طبیعی پیشگام بوده ایم. در نتیجه، ناخالصی های تولید کننده بو را در فرآیند خود تا 90 درصد کاهش داده ایم.