فوم سقفی در سنندج فرو ریختن آپارتمان های تازه ساخت شد

ساخت و ساز با فوم سقفی در سنندج می تواند به قوی تر، انعطاف پذیری خانه ها و سازه های تجاری کمک کند و هزینه های تعمیر را پس از آب و هوا و سایر بلایای طبیعی کاهش دهد. استفاده از سیستم پوشش سقف اسپری فوم می تواند استحکام ساختمان را با طول عمر موثری که می تواند بیش از 30 سال باشد، بهبود بخشد.

از آنجایی که فوم اسپری با سطحی که روی آن پاشیده می شود منطبق است و به آن می چسبد، یک اتصال قوی برای محافظت از سقف ایجاد می شود. لایه فوم اسپری بدون درز و خود چشمک زن است که می تواند قابلیت نفوذ آب از نقاط ضعیف مانند بست ها و درزها را از بین ببرد.

آژانس مدیریت اضطراری فدرال (FEMA) که به بلایای طبیعی واکنش نشان می دهد، عایق های SPF را به عنوان بسیار مقاوم در برابر آسیب های ناشی از سیل طبقه بندی کرده است و می گوید این مواد می توانند از خیس شدن و خشک شدن جان سالم به در ببرند و ممکن است پس از سیل با موفقیت تمیز شوند تا از اکثر موارد پاک شوند.

استفاده از فوم اسپری سلول بسته در حفره های دیوارها، دوام سیستم دیوار را افزایش می دهد. دیواری با عایق فوم پاششی نسبت به مجموعه دیواری بدون فوم اسپری استحکام قفسه بندی یا توانایی حفظ شکل خود تحت فشار بالاتری دارد.

استفاده از فوم اسپری سلول بسته در سطح زیرین عرشه سقف می تواند مقاومت سقف شما در برابر باد را تا 2.5 برابر افزایش دهد. استفاده از فوم اسپری سلول بسته می تواند به نگه داشتن عرشه پشت بام در زمان وقوع بادهای شدید کمک کند.

عایق کاری فوم های زیر شیروانی برخلاف تیرهای سقف نیز مفید است زیرا کف شما فضای کمتری را اشغال می کند و به عایق کمتری نیاز دارد که در نهایت هزینه عایق کاری شما را کاهش می دهد.

اما اگر فضای زیر شیروانی شما به عنوان فضای نشیمن یا فضای مشترک برای افراد مورد استفاده قرار می گیرد، توصیه می شود برای ایجاد دمای مطلوب زندگی در آن فضا، تیرهای سقف و اتاق زیر شیروانی خود را نیز عایق بندی کنید.