قیمت خیارشور شیشه ای ممتاز

یکی از چاشنیهای محبوب بین تمام افراد جهان خیارشور نول می باشد که با استفاده از خیار، سرکه، سیر و واکنشهای تخمیری بین این مواد به دست می آید، بهترین ظروف برای نگه داری خیار شور ظروف شیشه ای است، به خیارشورهایی  که از بهترین مواد اولیه چون خیار ریز مرغوب به دست می آید، خیار شور ممتاز گویند که اغلب قیمت خیارشور شیشه ای ممتاز، بالاتر از دیگر اقلام خیارشور حلبی است، نحوه ی تولید این محصول اغلب به صورت صنعتی و سنتی است که در هر دو مورد توجه به مسائل بهداشتی امری حتمی است.

قیمت خیارشور شیشه ای ممتاز

قیمت خیارشور شیشه ای

قیمت خیارشور شیشه ای از جمله فرآوریهای مهم صیفی به نام خیار، خیار شور می باشد که در صنایع غذایی از فروش بسیار خوبی برخوردار است، این نوع فرآوری که به عنوان چاشنی و طعم دهنده، همراه انواع غذا، تولید انواع سالاد و همراه سسهای مختلف مصرف می شود که توسط مراکز معتبر به صورت خیارشور شیشه ای و با توجه به کیفیت و حجم آن در قیمت متنوع به فروش می رسد.

همان طور که می دانید خیارشورها انواع مختلف دارند که مهم ترین دلیل آن نوع تولید و تفاوت در روند تولید در آن است و وجه مشترکی که همه ی آنها با هم دارند استفاده از خیار با اندازه نسبتا کوچک تر است که در زیر با هر کدام از آنها آشنا می شویم:

خیار شور صنعتی: این نوع خیار شور از جمله انواع خیارشورهایی است که در کارخانه های صنعتی و به صورت کاملا پاستوریزه انجام می شود و به دلیل اینکه عمل پاستوریزه سازی در روند تولید خیارشور انجام می شود، این نوع خیار شور عاری از میکروب می باشد، گرچه این نوع خیارشور ها از لحاظ طعم و مزه نسبت به خیار شور سنتی پایین تر است، اما مسئله بهداشت در این نوع خیار شور قابل تامل است.

خیار شور سنتی: این نوع خیار شور به صورت سنتی تولید می شود، گرچه میزان رشد میکروب ارگانیسمها در این خیار شورها به صفر نمی رسد، اما با رعایت اصول هایی چون بهداشت افراد تولید کننده خیار شور، ظروف به کار رفته و آب و نمک و نوع خیار مصرفی و سبزی جات به کار رفته، بهداشت این نوع از خیار شور را به حداکثر رساند.

به طور کلی یک خیار شور شیشه ای مرغوب دارای خیارهایی با قطر و طولی یکدست است به این معنی که اندازه ها در این خیارشور و بسته بندی آن یکسان هستند و به این شکل است که این خیار شور مرغوب به عنوان خیارشور مجلسی نیز می تواند می تواند مورد استفاده قرار گیرد و به این شکل یکی از بهترین این محصولات برای مهمانیها است، علاوه بر تمامی موارد گفته شده این محصول دارای عطر و بوی خوبی نیز است که منشاء آن به کیفیت و نوع خیار همچنین نوع فرآوری آن بر می گردد که در این نوع به خصوص از سبزیهای معطر و گاها سیر برای خوشبو کردن خیار شور استفاده می شود.

مواد غذایی تخمیری همچون خار شور فواید زیادی برای روده و معده دارند این نوع ماده به حفظ میکروبهای مفید روده کمک کرده و از زخم روده و بسیاری از مشکلات گوارشی چون سو هاضمه پیشگیری می کند.

خیار شور مرغوب و با کیفیت دارای ویژگیهای بارزی است که در ادامه به مهمترین آنها اشاره می شود، ویژگی اول این نوع خیارشورها، ترد بودن آنها می باشد. در حالت کلی می توان گفت که هرچه خیارشور ترد تر باشد، کیفیت آن نیز به همان نسبت بالا تر خواهد رفت، مشخصه دوم این نوع خیار شورها کوچک بودن آنها می باشد، هرچه خیارهای به کار رفته در تهیه خیارشور کوچک تر باشند، کیفیت آنها نیز به همان نسبت بالاتر خواهد رفت، اینها برخی از مهمترین شاخصه های خیارشور باکیفیت بودند که برای شما بیان کردیم، امیدواریم برایتان مفید بوده باشد.

خیارشور شیشه ای ممتاز

خیارشور شیشه ای ممتاز همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد یکی از چاشنیهای مورد علاقه ایرانیان خیار شور شیشه ای ممتاز می باشد که تقریباً در کنار تمام غذاهای ایرانی سرو می گردد. محبوبیت فراوان این محصول را هم می‌ توان در فواید درمانی آن برای سلامتی بدن انسان و هم در طعم بی نظیری که دارند، جستجو کرد. اگر قصد خرید خیارشور شیشه ای ممتاز را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم این محصول را به طور مستقیم از مرکز پخش کلی خیارشور شیشه ای ما خریداری کرده و به این شیوه یک خرید عالی و به یاد ماندنی را تجربه کنید.

به طور کلی برای بسیاری از خریداران مواد غذایی از جمله خیارشور، توجه به برخی نکات در هنگام خرید، حائز اهمیت است از جمله این نکات، قیمت مناسب و کیفیت بالای خیارشور شیشه ای ممتاز است که برای اطلاع از قیمت روز این محصول فروشگاهی بسیار مناسب برای سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای می توانید با فروشنده این محصول ارتباط برقرار کنید و اطلاعات بیشتری را در مورد این قیمت به دست آورید که این می تواند برای خریداران عمده و مدیران این فروشگاه ها از اهمیت بالایی برخوردار باشد زیرا محصولی خوش فروش است و هر چه آن را ارزانتر تهیه کنند بهتر است.

مجموعه ما یکی از مراکز فعال و شناخته شده در زمینه فروش خیارشور شیشه ای می باشد که در حجم های متفاوت و در بسته بندی بهداشتی عرضه می گردد، به دلیل مورد علاقه بودن این نوع ترشی و چاشنی که اغلب همراه غذاها و خورشت های ایرانی به مصرف می رسد، این مرکز در تلاش است با کیفیت ترین خیار شور را با بهترین قیمت و با حذف واسطه ها به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه ی خریدار محترم، عرضه نماید، ازار خرید خیارشور شیشه ای ممتاز نیز هم به دلیل تقاضا بالا و هم محبوبیت این محصول از نظر ارزش غذایی رو به رونق است، به طوری که این مرکز از تولید و عرضه کنندگان مرغوب ترین خیارشور در سراسر کشور است و به صورت اینترنتی با در نظر گرفتن وقت خریدار محترم سعی دارند در سریع ترین زمان ممکن، محصولات خود را چه عمده و یا خرده و بسته بندی شده به دست خریدار برسانند.

شما خریدران گرامی برای خرید عمده انواع خیار شور شیشه ای ممتاز از برترین برندهای داخلی و خارجی با حداکثر کیفیت، با شماره های ثبت شده در سایت فروش با کارشناسان ما بخش در فروش، ارتباط داشته باشید.