قیمت خیارشور 17 کیلویی

بازار خرید و فروش خیارشور 17 کیلویی در ایران بسیار رونق دارد. خیارشور، همانطور که از نامش پیداست، محصولی است که از خیار به دست می آید. اگر این محصول به روش درست تهیه شود تمام خواص خود را حفظ می کند و می تواند برای سلامتی بسیار مفید باشند. بازرگانان می‌توانند با شناساندن خیارشور ایرانی به مردم کشورهای دیگر ،بازار خوبی را در آن کشورها پیدا کنند. خیارشور ایرانی به دلیل کیفیت بالایی که دارد برای صادرات مناسب می باشد. قیمت خیارشور ۱۷ کیلویی به دلیل مناسب بودن آن از بهترین ها برای صادرات می باشد.

تقریباً در کنار تمام غذاهای فست فودی ها و رستوران ها، خیارشور مشاهده می شود. بنابراین می توانیم نتیجه بگیریم که این مراکز مصرف بالایی از خیار شور دارند. به همین دلیل برای آنها مناسب است تا خیارشور هایی را پیدا کنند که علاوه بر کیفیت بالا قیمت پایینی هم داشته باشد. خیارشور های بسته بندی شده در اوزان ۱۴ کیلویی و ۱۷ کیلویی به دلیل قیمت مناسب و طعم عالی برای رستوران ها و فست فودی ها مناسب می باشد. خصوصاً بسته بندی خیارشور ۱۷ کیلویی در حلب به دلیل حمل و نقل آسان و نماندگاری بالا بعد از باز شدن برای این مراکز بسیار مفید می باشد. البته خیارشور دبه ای هم در اوزان بالا بسته بندی می شوند. اما کوچک بودن درب دبه و همچنین ماندگاری پایین‌ خیارشور پس از باز شدن درب دبه از معایب این نوع بسته بندی می باشد. این معایب در بسته بندی حلب ۱۷ کیلویی وجود ندارد.

همانطوری که می دانید حذف کردن واسطه ها در فرآیند خرید، می تواند به کاهش قیمت کمک کند. خیارشور هم همانند بسیاری از اقلام، قیمت ثابتی ندارد. همین تغییر قیمت ها باعث ورود واسطه ها به این تجارت می شوند که سبب افزایش قیمت می گردد. این افزایش قیمت هم به ضرر خریدار و هم به ضرر تولید کننده می باشد. بنابرای لازم است خیارشور را به طور مستقیم از کارخانه خریداری کنیم. اما همانطوری که می دانید خرید از کارخانه بسیار فرآیند سختی می باشد. به همین دلیل، کارخانه ها نمایندگانی برای فروش محصولاتشان تعیین کردند. با مراجعه به این نمایندگی های فروش می توانید خیارشور عمده مورد نیاز خود را با قیمت ارزان تهیه نمایید.

در عصر حاضر خرید و فروش اینترنتی که به ان تجارت الکترونیک می گویند رواج زیادی پیدا کرده است. هر ساله ۱۵ درصد از تجارت سنتی کم و به تجارت الکترونیک اضافه می شود. می توان نتیجه گرفت در سالهای آینده، بیشتر داد و ستد ها از طریق اینترنت انجام خواهد شد. شرکت هایی وجود دارند که در کنار تجارت سنتی، تجارت الکترونیک را هم شروع کرده اند. از جمله این شرکت ها می توانیم به شرکت های خرید و فروش خیارشور اشاره کنیم. آنها علاوه بر بازار داخل، خیارشورهای ایران را به آنسوی مرزها نیز ارسال می کنند.

قیمت خیارشور 17 کیلویی

خیارشور 17 کیلویی

خیارشور 17 کیلویی فروش خیارشور 17 کیلویی با توجه به طعم و مزه عالی آن و تنوع در اندازه بسته بندی ها با توجه به نیاز خریداران، پر رونق است. روش تولید این محصول و همچنین خواص استفاده از این محصول و مزیت ها و اهمیت استفاده از این محصول درجه یک چه می باشد؟ در ادامه قصد داریم شما را با جواب این سوالات و ویژگی‌های این محصول آشنا نماییم.

  • این محصول دارای طعمی بسیار لذیذ می باشد که در طعم های متفاوت همچون طعم شور و تند و با طعم سیر و دیگر تنها تولید می‌شود که شما می‌توانید وابسته به سلیقه خود و مزاج خوراک خود آنها را انتخاب و خریداری نمایید.
  • این خیارشور پس از مراحل تولید و پس از مراحل بررسی و تست عملکرد با دستگاه های کاملاً بهداشتی و اتوماتیک و نیمه اتوماتیک بسته بندی و ید می‌شود که باعث افزایش کیفیت کالا نیز می‌شود همچنین این کالا به دلیل دارا بودن استانداردهای بهداشت لازم مهر و نشان بهداشت کشور را نیز دریافته است.
  • ما با به کار گیری انواع روش ها و فرایندهای مورد استاندارد و تایید و بررسی جهانی و افراد کار بلد و حرفه ای و استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت و درجه یک و همچنین استفاده انواع دستگاه های صنعتی خودکار و نیمه خودکار و محصولاتی با کیفیت و درجه یک را تولید می نماییم و آنها را برای جلب رضایت خریداران با قیمت های بسیار مناسب و ارزان نسبت به بازار به فروش می رسانیم.

تولید و تهیه خیارشور حلبی 17 کیلویی کارخانه ای معمولا به دو صورت سرکه ای و ساده انجام می شود. خیارشور های سرکه ای به علت سرکه استفاده شده در آن قیمت بالاتری دارند. خیار شور حلب سرکه ای از طریق مراکز پخش به تمامی نقاط ایران ارسال می شود و خریداران از طریق مکانهای زیر خیارشور مورد نیاز خود را تهیه می کنند.

  • از طریق خرید آنلاین بدون واسطه
  • تهیه از نمایندگی خیارشور حلب
  • از طریق فروشگاه ها

تهران یکی از بزرگ ترین بازار های مصرف خیارشور حلب سرکه ای در کشور را دارا است.

خرید و فروش خیارشور حلب در ایران به علت شیوع ویروس کرونا در سال های آتی و به تبع آن کاهش میزان تقاضا بالاخص از سوی فست فود ها و رستوران ها، کم شده است و این کاهش تقاضا متعاقبا کاهش قیمت را به همراه داشته است.

نمایندگی خیارشور حلب در کشور به عرضه مستقیم و فروش خیارشور حلب در بهترین کیفیت به صورت عمده و جزئی و در رنج قیمتی متفاوت می پردازد.

کارخانه های تولید شوریجات در کشور با ایجاد نمایندگی های معتبر در سراسر کشور محصول خیارشوری خود را مستقیما و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار می دهند.

فروش خیارشور حلب 17 کیلویی مزایایی نسبت به بقیه بسته بندی ها دارد که سبب شده مشتریان زیادی داشته باشد. فروش خیارشور حلب در بسته بندی 17 کیلویی از رایج ترین مبادلات خیارشور در سطح کشور است. خیلی از مصرف کنندگان که نیازمند خیارشور مرغوب هستند و در عین حال نیاز به نگهداری در یک زمان خاص از خیارشور و در نتیجه ماندگاری آن هستند مثل:

  • سوپر مارکت ها
  • رستوران ها
  • فست فودی ها

از خریداران خیارشور حلب هستند. بخش بزرگی از خریداران خیارشور نیاز به تهیه خیارشور فله مرغوب دارند و خرید خیارشور حلب 17 کیلویی انتخاب مناسبی برای این مشتریان است، خیارشوری که در عین حمل آسان و سریع؛ توان نگهداری طولانی مدت از آن هم وجود دارد. خیلی از تولید کنندگان خیارشور، جهت فروش خیارشور حلب به مصرف کنندگان خیارشور، با راه اندازی سایت های آنلاین فروش محصول، خیارشور حلب تولیدی را به صورت مستقیم با مشتریان به آن ها ارائه می دهند. از جمله فواید فروش خیارشور حلب به صورت اینترنتی ذکر موارد زیر است:

  • حذف هزینه های اضافی برای رفت و آمد
  • و جابجایی مراجعه مستقیم خریدار به سایت و
  • حذف بازوی دلال ها امکان استفاده از تخفیفات خرید آنلاین
  • تنوع محصولات موجود در سایت ها در کیفیت و قیمتهای متفاوت
  • آشنایی با انواع برند های موجود در بازار