لوبیا چیتی عمده فروشی پیر مردی را ثروتمند کرد

لوبیا چیتی عمده فروشی که رایج ترین نوع لوبیا در ایالات متحده مصرف می شود، به ویژه در ایالت های جنوبی محبوب است، جایی که ممکن است به عنوان فریول (به اسپانیایی به معنای “لوبیا”) یا لوبیا کابوی شناخته شود.

این لوبیاهای بیضی شکل و مایل به قهوه ای با رگه های قهوه ای مایل به قرمز خالدار هستند که باعث می شود رنگ آمیزی شده به نظر برسند (پینتو در اسپانیایی به معنای “نقاشی” است).

پس از پخته شدن، لکه های رنگی ناپدید می شوند و یک لوبیا قهوه ای روشن با بافت نرم و کرمی باقی می ماند. در مکزیک، آمریکای مرکزی و آمریکای جنوبی، پینتوس با اپازوت طبخ می‌شود، گیاهی که ظاهراً به کاهش خاصیت نفخ‌زایی این لوبیا و سایر لوبیاها کمک می‌کند.

مانند سایر انواع لوبیا، لوبیا چیتی یک پروتئین گیاهی است که طعم، بافت و رنگ را به مجموعه ای از غذاها می بخشد. چیزی که ممکن است شما را شگفت زده کند این است که لوبیا چیتی محبوب ترین نوع لوبیا است که توسط آمریکایی ها خورده می شود و در بین انواع لوبیا بالاترین جایگاه را دارد.

لوبیا چیتی لوبیاهای قهوه ای مایل به قهوه ای به رنگ قهوه ای مایل به زرد و بیضی شکل هستند. از نظر استعاری، هر لوبیا چیتی شبیه یک نقاشی است، و در اسپانیایی “pinto” به معنای نقاشی شده است.

لوبیا چیتی یک غذای اصلی در غذاهای مکزیکی و آمریکای جنوب غربی است. لوبیاها نرم، خامه ای، آجیلی و خاکی هستند و برای بوریتو، فاهیتا، تاکو و کوسادیلا عالی هستند.

لوبیا چیتی را می توانید در فروشگاه های مواد غذایی به عنوان لوبیا خشک یا کنسرو لوبیا پیدا کنید. آنها مقرون به صرفه، آسان برای تهیه و مغذی هستند. این پروتئین گیاهی فاقد کلسترول و گلوتن، گیاه‌خواری و گیاه‌خواری است، و آن را به یک ماده متداول در بسیاری از غذاهای شور و شیرین تبدیل می‌کند.