لوله و اتصالات گیتی پسند موجب تصفیه آب می شود

لوله و اتصالات گیتی پسند هسته اصلی اجزای لوله ساخته شده است. با جوش لوله فولادی و ورق فولادی یا شکل دادن سنبه قالب. اتصالات لوله برای انتقال، تغییر جهت، انشعاب از یک خط تنه یا کاهش اندازه یک خط لوله استفاده می شود.

اتصالات لوله نام کلی قطعات و اجزایی است که به عنوان اتصال، کنترل، انحراف، مسیریابی، آب بندی و پشتیبانی در سیستم خط لوله عمل می کند. اتصالات لوله قطعاتی هستند که لوله ها را به لوله ها متصل می کنند.

اتصالات جوش لب به لب یا اتصالات آهنگری رایج ترین اتصالات فولادی هستند که بیشتر برای خطوط لوله با قطر بیش از 4 اینچ استفاده می شود. اتصالات لوله مسیر خط لوله را تغییر می دهد (زاویه های 45، 90 و 180 درجه)، ظرفیت حمل جریان (کاهش دهنده های متحدالمرکز و خارج از مرکز)، انشعاب (te، متقاطع) یا کور (درپوش جوش لب به لب) را کاهش/افزایش می دهد. این اتصالات با انتهای پخ دار برای اتصال به لوله از طریق جوش لب به لب عرضه می شوند.

درپوش لوله برای بستن انتهای یک خط با جوش دادن آن به لوله استفاده می شود. روکش ها را هرگز نباید در مکانی نگهداری کنید که آب باران یا شن و ماسه را به دام بیندازد. با یک فلنج مفصل دامان جفت می شود. انتهای خرد در خطوطی که نیاز به قطع سریع دارند استفاده می شود.

لپ یک سطح واشر را تشکیل می دهد که جایگزین سطح واشر فلنج می شود و به فلنج مفصل لبه متصل می شود. انتهای گل میخ را نباید با ناودانی اشتباه گرفت، دومی باعث می شود که یک لوله به لوله دیگری جوش داده شود.

مواد اتصال آهنگری مطابق با ASTM A234، A403 یا A420 معادل لوله با خواص شیمیایی و فیزیکی منطبق است. تست فشار اتصالات در هیچ یک از استانداردها مورد نیاز نیست. با این حال، اتصالات باید بتوانند بدون نشتی در برابر فشار آزمایشی که در مشخصات لوله ای که اتصالات برای آن توصیه شده است، مقاومت کنند.