ماشین لودر اسباب بازی موجب پاره شدن رگ دست یک کودک شد

ساخت ماشین لودر اسباب بازی یک پروژه سرگرم کننده و آسان است که می توانید در خانه با مواد بازیافتی که در دست دارید انجام دهید. همچنین یک فعالیت عالی است که به شما امکان می دهد با فرزندان خود پیوند برقرار کنید یا با کودک درونی خود ارتباط برقرار کنید.

یک ماشین مدل یا ماشین اسباب بازی نمایشی مینیاتوری از یک خودرو است. سایر وسایل نقلیه موتوری مینیاتوری مانند کامیون، اتوبوس یا حتی ATV و غیره اغلب در دسته کلی خودروهای مدل قرار می گیرند.

از آنجایی که بسیاری از وسایل نقلیه مینیاتوری در ابتدا کودکان را به عنوان اسباب بازی هدف قرار می دادند، تفاوت دقیقی بین ماشین مدل و ماشین اسباب بازی وجود ندارد، با این حال کلمه “مدل” به معنای نیاز به مونتاژ یا تلاش برای ارائه دقیق یک وسیله نقلیه واقعی در مقیاس کوچکتر است.

در مورد اولی، سرگرمی ساخت کیت در دهه 1950 رایج شد، در حالی که جمع آوری مینیاتورها توسط بزرگسالان در حدود سال 1970 شروع شد. مینیاتورهای دقیق و دقیق که به طور خاص برای بزرگسالان ساخته شده اند، بخش قابل توجهی از بازار را شاید از اواسط دهه 1980 تشکیل می دهند در حالی که بسیاری از کودکان رویای رانندگی با اتومبیل خود را دارند، تجربه عملی آنها با اتومبیل اغلب آنها را خسته می کند.

اکثر والدین با شنیدن این سوال از صندلی عقب آشنا هستند “آیا ما هنوز آنجا هستیم؟” از زمانی که خیلی کوچک هستند، بچه ها داخل ماشین قرار می گیرند و با تسمه در داخل ماشین می بندند، نمی توانند کارهای زیادی انجام دهند و محدود به نگاه کردن به بیرون از پنجره هایی هستند که اغلب خیلی بلند هستند.

هر بهار مجلات و روزنامه‌ها با توصیه‌های خوبی به والدینی که برای تعطیلات رانندگی برنامه‌ریزی می‌کنند در مورد اینکه چگونه کودکان را در ساعات زیادی از عدم تحرک اجباری در صندلی عقب مشغول نگه دارند، پر می‌شوند.