مواد لازم جهت درست کردن خیارشور

به منظور تهیه ی خیارشور، به دنبال خیارهای کوتاه تر، با پوست ناهموار باشید؛ اینها خیارهای معمولی نیستند.

پیاز ویدالیا، این یک نوع پیاز شیرین است که در گرجستان رشد می کند. اگر نمی توانید این ها را پیدا کنید، فقط با یک پیاز شیرین معمولی بروید. شما با توجه به لیست قیمت پیاز به روز می توانید مناسب ترین نوع پیاز را خریداری کنید.

علف شوید تازه، شما این محصول را با عطر متمایز می شناسید. همچنین به این ترشی ها طعم خاص شوید می دهد. سرکه سیب، این عطر و طعم میوه ای ملایمی دارد که به خوبی با ادویه هایی که با این دستور تهیه می شوند ترکیب می شود.

آب، برای پر کردن شیشه تا بالا؛ حبه سیر. نمک ترشی، اگر نمک ترشی پیدا نکردید، به جای آن از نمک کوشر استفاده کنید.

شکر دانه ریز،  این طعم ترشی ها را متعادل می کند اما بر آن غلبه نمی کند. دانه ‌های فلفل سیاه کامل، برای طعم ملایم ‌تر از دانه‌ های فلفل سیاه کامل به جای فلفل آسیاب شده استفاده می ‌شود.

دانه‌ های خردل زرد کامل، بسیار کوچک، اما این دانه‌ ها با طعمی پررنگ بسته ‌بندی می ‌شوند. فلفل قرمز، سطح ادویه را با اضافه کردن کم و بیش به ترشی های خود به دلخواه تنظیم کنید.

طرز تهیه ی خیارشور خانگی

یک شیشه تمیز به اندازه یک نیم لیتر را با خیارهای ورقه شده، برش های سیر، پیاز و شاخه های شوید بسته بندی کنید. 1 / 2 اینچ فضایی در بالای شیشه برای مایع باقی بگذارید. فروش سیر سیاه و استفاده از آن در تهیه ی مواد اولیه خیارشور، انتخاب مناسبی می باشد.

در یک قابلمه کوچک سرکه، آب، سیر و همه ادویه ها را حرارت دهید تا مخلوط به جوش بیاید و نمک و شکر حل شود.

آب نمک را خنک کنید تا گرم شود و شیشه را پر کنید تا همه چیز با آب نمک پوشانده شود. درب ظرف را محکم ببندید و به مدت 24 ساعت قبل از غذا در یخچال قرار دهید.

من از خیارشورهای کوچک با پوست ضخیم استفاده می کنم. خوب نگه می دارند و ترد می مانند. همچنین برای پر کردن یک شیشه خیار زیادی لازم نیست. من توانستم سه خیار ورقه شده به طول 4 اینچ را در یک شیشه به اندازه یک نیم لیتر قرار دهم.

ترشی شوید سیر خوش طعم مورد علاقه من است. با این حال، می توانید این دستور غذا را با سلیقه خود تنظیم کنید تا سیر کمتر یا حتی شیرین تر شود.

چرا خیار را قبل از ترشی در آب نمک باید خیس کرد؟

شما به یک دستور غذا نیاز دارید که در اکثر آنها به شما می گوید که خیارهای برش خورده خود را نمک بزنید و بگذارید حدود 3 ساعت بماند (بیشتر بهتر است). این نمک درمانی آب را از خیارها خارج می کند و به آنها طعم می دهد، بنابراین بسیار مهم است. اکنون با توجه به قیمت خیار سبز گلخانه ای، این نوع خیار می تواند گزینه ی مناسبی برای تهیه ی این شوری خوشمزه باشد.

خیارها و پیازها را حداقل 1 ساعت یا حداکثر 4 ساعت در آب نمک بگذارید. بی خطر است که آنها را درست روی میز بگذارید در حالی که آب نمک هستند، مگر اینکه خانه شما در سمت گرم باشد، پس پیشنهاد می کنم آنها را در یخچال قرار دهید.