نئوپان گنبد موجب کنده شدن پوست تن یک پسر جوان شد

تخت یک تخته بزرگ و مسطح است که برای سفت شدن تشک زیر تشک قرار می دهید. همچنین از افتادگی تشک جلوگیری می کند. نئوپان گنبد تخت معمولاً از یک تکه چوب جامد یا تخته های چوبی در داخل روکش بوم ساخته می شود. نوع دیگری از تخته تخت دارای لولا است، بنابراین می توان آن را تا کرد.

می توانید تخته تخت را از فروشگاه های لوازم پزشکی خریداری یا اجاره کنید. تخته‌های تخت خواب سبک و تاشو وجود دارد که می‌توانید هنگام سفر بردارید. همچنین می توانید با استفاده از تخته سه لا 1 اینچی یکی بسازید. تخته باید به اندازه تشک بلند و پهن باشد. تخته را سنباده بزنید تا صاف شود تا به تشک آسیبی نرسد.

در صورت آسیب دیدگی کمر یا آرتروز ممکن است به تخته تخت نیاز داشته باشید. تخته تخت می تواند به شما کمک کند در حالی که در رختخواب هستید احساس راحتی بیشتری داشته باشید. همیشه با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود مشورت کنید تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات نمایش داده شده در این صفحه برای شرایط شخصی شما اعمال می شود.

چوب های سخت مانند افرا برای تخته های برش چوب بهترین هستند. این چوب سخت می تواند هر گونه بریدگی از طریق چاقو یا کوبیدن را که ممکن است لازم باشد تحمل کند. تخته‌های برش چوب باید سال‌های آینده در صورت درمان، تمیز کردن و نگهداری کافی دوام بیاورند.

تخته های چوب بری به راحتی تمیز می شوند. به سادگی از آب گرم صابون برای تمیز کردن تخته استفاده کنید. سپس تخته را باید با آب داغ بشویید و در حالت عمودی خشک کنید.

تخته برش پلاستیکی یک گزینه عالی برای کار با مرغ خام، گوشت گاو، ماهی و سایر گوشت های خام است. از آنجایی که تخته های برش پلاستیک متخلخل نیستند، باکتری های گوشت خام را نمی توان به دام انداخت.