پسری با خریدن سیب زمینی 1401 بورسیه آمریکا شد

نوعی از غده های خوراکی سیب زمینی ها هستند که در سراسر جهان و در تمام طول سال در دسترس هستند. رشد سیب زمینی 1401 نسبتاً ارزان است، سرشار از مواد مغذی است، و می توانند یک خوراکی خوشمزه درست کنند.

سیب زمینی فروتن در سال های اخیر به دلیل علاقه به غذاهای کم کربوهیدرات محبوبیت خود را کاهش داده است. با این حال، فیبر، ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیتوکمیکال‌های موجود در آن می‌تواند به پیشگیری از بیماری‌ها و مفید برای سلامت انسان کمک کند.

سیب زمینی برای اولین بار تا 10000 سال پیش در رشته کوه های آند در آمریکای جنوبی اهلی شد. کاشفان اسپانیایی آنها را در اوایل قرن شانزدهم به اروپا معرفی کردند.

آنها در حال حاضر بزرگترین محصول سبزیجات در ایالات متحده (ایالات متحده) هستند، جایی که هر فرد به طور متوسط ​​سالانه 55 پوند یا 25 کیلوگرم (کیلوگرم) سیب زمینی می خورد. آنها یک غذای اصلی مهم در بسیاری از کشورهای جهان هستند.

سیب زمینی حاوی مواد مغذی مهمی است، حتی زمانی که پخته شده باشد، که می تواند به طرق مختلف برای سلامت انسان مفید باشد. در اینجا ما به 10 روشی که سیب زمینی ممکن است به یک سبک زندگی سالم کمک کند، از جمله پیشگیری از پوکی استخوان، حفظ سلامت قلب و کاهش خطر عفونت نگاه می کنیم.

سلامت استخوان ها: آهن، فسفر، کلسیم، منیزیم و روی موجود در سیب زمینی همگی به ساخت و حفظ ساختار و استحکام استخوان به بدن کمک می کنند.

آهن و روی نقش مهمی در تولید و بلوغ کلاژن دارند. فسفر و کلسیم هر دو در ساختار استخوان مهم هستند، اما تعادل بین دو ماده معدنی برای کانی سازی مناسب استخوان ضروری است. فسفر بیش از حد و کلسیم بسیار کم باعث تحلیل استخوان می شود و به پوکی استخوان کمک می کند.

سیب زمینی حاوی مقادیر قابل توجهی فیبر است. فیبر به کاهش کلسترول خون کمک می کند و در نتیجه خطر بیماری قلبی را کاهش می دهد.