پسری که با بستن ساعت ست رومانسون تک موتوره مشهور شد

برای اینکه ساعت ست رومانسون تک موتوره به طور معمول کار کند، اغلب کافی است که آنها را به درستی ذخیره و مراقبت کنید، سپس می توانید در تعمیرات صرفه جویی کنید. دستورالعمل یک سند فوق العاده است، مملو از شگفتی های بسیاری است.

پس از خرید حتما باید آن را مطالعه کنید و قبل از هر چیز به دوره های نگهداری، میزان مقاومت در برابر آب و عملکردهای پیچیده توجه کنید. کارت گارانتی و سایر مدارک نباید دور ریخته شود.

همچنین باید به شاخص مقاومت در برابر آب و حفاظت از آب توجه کنید تا معانی آنها را درک کنید. نوشته روی جلد پشتی “مقاوم در برابر آب 30 متر” به هیچ وجه به این معنی نیست که ساعت را می توان تا عمق 30 متری زیر آب فرو برد. این بدان معنی است که آنها از باران و قرار گرفتن کوتاه مدت در معرض رطوبت نمی ترسند.

حتی در محصولاتی با مقاومت در برابر آب “100 متر” می توانید شنا کنید، اما غواصی نکنید. هنگام شنا در ساعت‌های با درجه مقاومت بالا در برابر آب، تاج و سایر روکش‌ها باید در حالت فشرده یا پیچ‌دار باشند. ساعت های غواصی مجهز به تاج پیچ دار هستند تا از خیس شدن آب جلوگیری کند.

هم پوشش های بیرونی و هم واشرهای آب بندی آب نمک را دوست ندارند. اگر هنوز تصمیم دارید با ساعت خود در دریا شنا کنید، توصیه می شود بلافاصله آن را با جریان آب با صابون بشویید، آن را با یک پارچه نرم یا جیر پاک کنید.

بنابراین سفتی و ظاهر ماندگاری بیشتری خواهد داشت. نباید وسایل مچ دست خود را با سشوار یا رادیاتور گرمایش خشک کنید. در صورت وجود قطرات متراکم بین شیشه و صفحه، توصیه می کنیم در اسرع وقت ساعت را به تعمیرگاه ببرید.

برخی از ساعت های کوارتز مجهز به باتری خورشیدی هستند که باتری را شارژ می کند و ذخیره انرژی ساعت را افزایش می دهد و نیازی به تعویض باتری ندارد. اگر در تاریکی کامل رها شوند، چنین ساعت هایی می توانند تا 6 ماه به کار خود ادامه دهند. در مدل های پیشرفته، حالت “خواب” اجرا می شود که در آن ساعت مصرف انرژی را کاهش می دهد و می تواند تا چهار سال دراز بکشد. بر