چگونه خیارشور را به روش کره ای ترشی کنیم

ترشی معمولی و آمریکایی شما نیست. این دستور العملی است که به شما نشان می دهد چگونه خیار را به ترشی کره ای تبدیل کنید سپس، آن را مزه دار می کنید تا اویجی موچیم کره ای (ترشی های چاشنی تند، غذای جانبی مانند کیمچی) (قسمت 2) درست کنید.

طعم: کره ای ها معمولاً ترشی ها را به تنهایی نمی خورند. خیلی شوره کره ای ها این را برای تهیه اویجی موچین (ترشی چاشنی تند، غذای جانبی مانند کیمچی) درست می کنند.

چگونه ساخته می شود: در یک ظرف دربسته … تجارت خیارشور را لایه لایه کنید. نمک و شکر بپاشید. سرکه را اضافه کنید. در دمای اتاق کنار بگذارید. با تخمیر شدن و تبدیل شدن به ترشی مایعات خارج می شود. پس از ترشی آن را در یخچال بگذارید!

در مورد خیارهایی که می خرید انتخابی باشید. یک خیار سفت و متوسط ​​بخرید – نه خیلی لاغر، نه خیلی ضخیم، نه خیلی بزرگ یا کوچک، درست در وسط.

در فصل تابستان می توانید خیار کره ای را از فروشگاه مواد غذایی کره خریداری کنید. اگرچه فقط در فصل تابستان است و گرانتر است. اگر فصل تابستان نیست خیار کره ای را اذیت نکنید.

یا اگر می خواهید کمی صرفه جویی کنید، از خیارهای کربی (خیارهای کوچک تا متوسط ​​استاندارد) استفاده کنید. صادقانه به همان اندازه خوب است و ما اغلب این را می خریم.

خیار شور ریز ساده

از خیار ایرانی استفاده نکنید. آنها به سرعت کرنش خود را از دست می دهند.

  1. نمک و شکر را مخلوط کنید.
  2. حالا 30 خیار. از شستشو یا برش خودداری کنید. آن را همانطور که هست رها کن یک لایه خیار را در یک ظرف بزرگ دربسته قرار دهید. شما به فضای هوا در بالا نیاز دارید زیرا با ترشی شدن مایعات زیادی تشکیل می شود.

 

  1. هر لایه خیار را آزادانه با نمک و شکر بپاشید. این کار را تکرار کنید تا تمام لایه های خیار با مخلوط نمک و شکر پاشیده شود (باید از همه آن استفاده کنید). نیازی نیست که با هر لایه کاملاً توزیع شود. همه آن در مایع حل می شود.
  2. سرکه سفید را اضافه کنید.
  3. با یک بشقاب صاف یا چاپستیک مقداری فشار به بالا اضافه کنید (برای مرجع به تصویر مراجعه کنید) تا مطمئن شوید که خیارها در مایعات بیرون می آیند. به مدت 3 روز در منزل خود در دمای اتاق نگهداری کنید. بعد از 3 روز خیارها را بچرخانید تا خیارهای پایینی در بالا قرار گیرند و بالعکس و حتما دوباره با چند صفحه صاف فشار وارد کنید.

  1. ترشی ها را هر روز بعد از آن چک کنید. تعداد روزهای ترشی بر حسب فصل متفاوت است، اما 1 تا 5 روز معمول است. وقتی دیدید ترشی شده (مایع مه آلود است، فروش عمده خیارشور رنگش سبز و زرد شده است) آماده نگهداری در یخچال است! مطمئن شوید که تمام ترشی ها به طور کامل در مایع غوطه ور هستند. در این مرحله، در صورت تمایل می توانید ترشی ها را به محل مناسب تری انتقال دهید. آب ترشی را هم حتما انتقال دهید. آب ترشی را دور نریزید؛ برای تازه و ترد نگه داشتن ترشی لازم است.

مدت زیادی دوام خواهد آورد. وقتی می‌خواهید اویجی موچیم (ترشی تند کره‌ای تند) درست کنید، این ترشی‌ها را هم بزنید.