کارخانه ای که با ستفاده از کاغذ روغنی برای حلوا چسب نواری تولید می کند

اصطلاحات “کاغذ پخت” و “کاغذ روغنی برای حلوا” مترادف هستند. نام آنها توسط کشورهای مختلف یا افراد مختلف به جای یکدیگر استفاده می شود. در برخی از مناطق ایالات متحده آمریکا، کاغذ پخت معمولا به عنوان کاغذ نانوایی یا کاغذ روغنی شناخته می شود. و کاغذ پخت در اروپا، انگلستان و سایر نقاط جهان به کاغذ روغنی معروف است.

بنابراین، هنگامی که می خواهید چیزی بپزید و دستور غذا از کاغذ روغنی درخواست می کند در حالی که دستور دیگری برای پخت یک چیز کاغذ پخت می خواهد، به خاطر داشته باشید که هر دو چیز یکسان هستند و از سلولز و سیلیکون ساخته شده اند.

 

تنها تفاوت بین این دو احتمالاً رنگ است. کاغذ روغنی قهوه ای و شفاف است در حالی که کاغذ پخت سفید و شفاف است. کاغذ پخت و کاغذ روغنی یکسان هستند، بنابراین یک جایگزین کاغذ مومی است. کاغذ پوستی و کاغذ مومی مشابه هستند.

با این حال، آنها تفاوت هایی نیز دارند که آنها را متمایز می کند. کاغذ مومی یک ورق نازک از کاغذ است که برای نچسب و مقاوم در برابر نوسانات رطوبت با پایه سویا یا موم پارافین کار شده است.

این به احتباس آب کمک می کند و اطمینان می دهد که غذاهای آبدار مرطوب می مانند و مواد ترد خیس نمی شوند. در نتیجه، کاغذ مومی هم برای نگهداری و هم برای ارائه غذا ایده آل است.

کاغذ مومی را نمی توان برای پخت استفاده کرد، هر چند کاغذ روغنی ممکن است. اگرچه کاغذ روغنی برای فر ایمن است، اما قرار دادن کاغذ مومی در فر ممکن است باعث ذوب شدن و آتش گرفتن آن شود.

تفاوت آشکار بین موم و کاغذ پوستی این است که یکی از موم و دیگری از سیلیکون ساخته شده است. کاغذ مومی را نمی توان در داخل کوره استفاده کرد زیرا خطر آتش سوزی است، اما می توانید از کاغذ پوستی مقاوم در برابر حرارت استفاده کنید زیرا از سیلیکون ساخته شده است.