گلدان پلاستیکی سایز 4 موجب کارتون خواب شدن یک خانواده شد

گلدان پلاستیکی سایز 4 زیست تخریب پذیر چند سالی است که در بازار هستند. به طور معمول، آنها یا قابل کاشت یا کمپوست هستند و از مواد طبیعی ساخته می شوند. در بیشتر موارد، آنها برای عملیات در مقیاس کوچک استفاده می شوند و به افراد یا خرده فروشان کوچک فروخته می شوند.

برای ارزیابی سازگاری آنها در مقیاس بزرگتر، آزمایشاتی در تأسیسات تولید گلخانه ای انجام شد که دوام، مصرف آب، راندمان تولید و عملکرد گیاه را با ظروف پلاستیکی مقایسه کردند. در بیشتر موارد، رشد گیاه قابل مقایسه بود.

نگرانی هایی در مورد مصرف آب و عوامل محیطی وجود داشت که بر رشد و ظاهر گیاه تأثیر می گذاشت. گیاهانی که در ظروف چوبی، خمیری، پارچه و زغال اخته رشد می کردند، جای تعجب نیست که آب بیشتری مصرف می کردند.

از نظر یکپارچگی ظرف، پوسته برنج بهترین عملکرد را داشت. پلاستیک های زیستی، ماده ای که ما با آن آشنایی چندانی نداریم، یکپارچگی ظرف را نیز حفظ می کند.

نکته جالب در مورد گلدان های پلاستیکی این است که مقرون به صرفه هستند! گلدان‌های پلاستیکی سنتی عموماً قرمز رنگ هستند، در حالی که سایر گلدان‌های پلاستیکی دارای رنگ‌های متنوعی هستند که آنها را به ظرفی همه کاره برای منظره شما تبدیل می‌کند.

گلدان های پلاستیکی گیاه رطوبت را جذب نمی کنند و گلدان های پلاستیکی سریع خشک می شوند. این برای هوای سرد خوب است، با این حال، اگر کاشت های پلاستیکی ضعیف باشند، همچنان ممکن است ترک بخورند زیرا خاک درون آنها یخ زده و منبسط می شود. نکته ای که باید در مورد کاشت های پلاستیکی مراقب باشید این است که آنها اغلب فقط 2 تا 3 سال دوام می آورند.

ما می توانیم به شما اطمینان دهیم که کاشت های فایبرگلاس رزینی ما در مقایسه با تمام مواد فوق بادوام ترین کاشت کار هستند! گلدان های فایبرگلاس به مراقبت بسیار کمی نیاز دارند و به راحتی از گلدان های ساخته شده از چوب، پلاستیک یا فلز بیشتر می مانند.

در حالی که گلدان‌های فلزی زنگ می‌زنند و ظروف چوبی خرد می‌شوند، گلدان‌های فایبرگلاس برای مدت طولانی بکر باقی می‌مانند.